Gå til innhold

Hvorfor blir det alltid snakk om fetish når en mann går snakker om dameundertøy osv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir det alltid snakk om fetish når en mann går snakker om dameundertøy osv?

Anonymkode: 88946...02b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må omformulere setningen din, slik at det kommer tydelig frem hva du mener, hvis du vil ha svar.

Anonymkode: 398d7...3eb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er 

UNORMALT

og mennesker trenger å sette ting i båser. 

Og jeg som trodde båssetting var fy-fy. 

Samme med peking av fingre. 

Er folk seriøst 14 år fremdeles i Norge? 

Anonymkode: 7ffcc...58f

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må omformulere setningen din, slik at det kommer tydelig frem hva du mener, hvis du vil ha svar.

Anonymkode: 398d7...3eb

Eller du må bruke hjernen din litt bedre. 

Omkoding? Hørt om det? Eller skal du bare sitte der i sofaen og være lat? 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller du må bruke hjernen din litt bedre. 

Omkoding? Hørt om det? Eller skal du bare sitte der i sofaen og være lat? 

Det ser ut som du har behov for restarte hode etter nattens russefeiring....har du virkelig tid til å sitte skrive sånne kommentarer som du gjør...jeg tror du skal heller gjøre noe viktig...for eksempel betale den regningen du har fått som du ikke har betalt..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ut som du har behov for restarte hode etter nattens russefeiring....har du virkelig tid til å sitte skrive sånne kommentarer som du gjør...jeg tror du skal heller gjøre noe viktig...for eksempel betale den regningen du har fått som du ikke har betalt..

😛 

hallo på do

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det dreier seg om en mann som snakker om dameundertøy når han går, er det ingen fetisj.

Hvis det dreier seg om en mann som bruker dameundertøy når han enten går, sitter, ligger eller står, så kalles det en fetisj. Årsaken til det, er at man kaller det å tenne seksuelt på "døde ting" som f.eks klesplagg for en fetisj. Herunder dameundertøy.

AnonymBruker
Skrevet

Wow folk er ekle 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Wow folk er ekle 

Svar til MortenMinstelønn

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går han rundt og snakker om det på gata, blant folkesamlinger og sånt, til vilkårlige fremmede osv? Ja, da hadde jeg antatt han hadde litt av en fetisj på det. Om han ikke klarte å styre seg med å prate om det, til han kom sammen med noen som faktisk var interessert i å høre på han.

Hvis en fyr jeg kjenner, en venn bare, plutselig hadde begynt å snakke veldig om dameundertøy med meg, hadde jeg også begynt å lure litt. Det er vel noe man prater mest med spesielt interesserte om, eller kjæresten sin...?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svar til MortenMinstelønn

Sorry, da. Prøvde å være opplysende og morsom samtidig.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Sorry, da. Prøvde å være opplysende og morsom samtidig.

Klemz.

AnonymBruker
Skrevet

Om en mann bruker dameundertøy fordi det tenner ham er det en fetish. Å tenne på ett objekt kalles det. Ja om det skulle være han tenner på dame undertøy uten å ha det på eller at det er på en dame er det og en fetish. Det siste virker vel så normalt på folk at de ikke tenker fetish, noe det likevel er.

Om noen liker å ha med dameundertøy å gjøre, men en ikke blir tent eller får seksuelle tanker og følelser av det, er det ikke en fetish.

Anonymkode: 64a33...7e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Beklager skrivefeil.

Anonymkode: 64a33...7e6

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare et ord. Bli ferdig med fetisj. Gå videre. 

Gjest Paramount
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare et ord. Bli ferdig med fetisj. Gå videre. 

Enig, å starte et tema rundt en fetisj ender bare opp med retting av skrivefeil, og linker med henvisning til riktig definisjon av hva en fetisj egentlig er. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har prøvd nattkjole og truse jeg har, tror han syntes det var gøy å ha prøvd. 

Hvis man går i det ofte, og for å bli kåt, er det vel mer en fetisj

Anonymkode: 39bc9...456

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...