Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og nå har jeg mistet all respekt for dette mennesket, som skal være finansminster og leder.

Vi skal knuse disse jævla sosialistene

Alvorlig talt, hvordan kan en topp politiker få seg til å si noe sånt? Det er stor skam! Og det hører ingensteds hjemme blant en folkevalgt å komme med en sånn uttalelse. Vekk me a sier jeg ☹️

Anonymkode: 3dac9...d6c

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig 🙈

Anonymkode: d123b...6ba

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes hun alltid går for langt.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Listhaug og Jensen er litt som Trump... Og de mest hardbarka FrP'ere er akkurat som de hjernedøde følgerene til Trump... Eneste de gnåler om er bompenger og innvandrere. Innrøkte rasister hele gjengen... 🤪

Anonymkode: 35f5f...19d

• Liker 9
Skrevet

Ser ikke noe hun går for langt i her.

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hun hadde ikke trengt å banne, men ellers gikk hun ikke for langt.

Skrevet

En knust sosialist er en sosialist til å leve med. Menneskefiender må man rett og slett ha et avmålt forhold til.

Gjest theTitanic
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og nå har jeg mistet all respekt for dette mennesket, som skal være finansminster og leder.

Vi skal knuse disse jævla sosialistene

Alvorlig talt, hvordan kan en topp politiker få seg til å si noe sånt? Det er stor skam! Og det hører ingensteds hjemme blant en folkevalgt å komme med en sånn uttalelse. Vekk me a sier jeg ☹️

Vekk med hele frp sier nå jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Luna Llena skrev:

Hun hadde ikke trengt å banne, men ellers gikk hun ikke for langt.

Men hun gjorde jo det, og da ble hele uttalelsen det hun sa, og som er uakseptabel. Nytter ikke å unnskylde med å redigere på det i etterkant.   

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siv Jensen er helt fantastisk Harry. Hun er Trump i kvinneversjon. Tipper hun røyker rullings, digger danseband og heier på Vålerenga også. 

Anonymkode: c2ed2...e72

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siv Jensen er helt fantastisk Harry. Hun er Trump i kvinneversjon. Tipper hun røyker rullings, digger danseband og heier på Vålerenga også. 

Å hva er galt med Vålerenga ?:angry:

Anonymkode: 8d233...be1

• Liker 6
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg synes det er helt innenfor å ville knuse politisk motstand. Det synes jeg også hun kan få lov å si. Men er det det hun sier?

Forøvrig: Det ser ikke ut som om FRP tar inn over seg at partiet "Folkeaksjonen nei til mer bompenger" er den største fienden deres her vest med 20 % oppslutning på deres kjernesaker. Da er det vel feil å skyte sosialister ... eller?

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Listhaug og Jensen er litt som Trump... Og de mest hardbarka FrP'ere er akkurat som de hjernedøde følgerene til Trump... Eneste de gnåler om er bompenger og innvandrere. Innrøkte rasister hele gjengen... 🤪

Du skjønner selv at du ikke stiller deg selv i et bedre lys enn det Siv Jensen gjør, eller? Da blir du jo like ille som "de hardbarka FRP'ere"  :) 

De jeg kjenner som stemmer FRP (inkludert meg selv) har utdanning, gode lønninger, er snille og lojale mennesker, og som bidrar på en god måte til samfunnet. Det finnes alltid dårlige frø i alle politiske grupper. Skal jeg da påstå at de som stemmer Arbeiderpartiet er snyltere på NAV? For det er jo like dumt som det argumentet du gir om beskrivelsen til de som stemmer FRP.

Anonymkode: 72feb...148

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Og dermed fikk du brukt ordet rasist igjen. Blir du ikke lei? 

Anonymkode: 869ba...1d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å hva er galt med Vålerenga ?:angry:

Anonymkode: 8d233...be1

Alt. Mest Harry fotballaget ever. De fleste supporterne deres er bråkebøtter som bruker tresko, drikker for mye og digger danseband. 

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, Blondie65 skrev:

Jeg synes det er helt innenfor å ville knuse politisk motstand. Det synes jeg også hun kan få lov å si. Men er det det hun sier?

Forøvrig: Det ser ikke ut som om FRP tar inn over seg at partiet "Folkeaksjonen nei til mer bompenger" er den største fienden deres her vest med 20 % oppslutning på deres kjernesaker. Da er det vel feil å skyte sosialister ... eller?

Partier som deler politikk er ikke fiender.

AnonymBruker
Skrevet

Frp politikere/politikere er stort sett usmakelige og ufyselige mennesker. 

Anonymkode: b0105...154

• Liker 4
Skrevet

Dette er jo helt i tråd med hva de anser som akseptabel oppførsel. Skjønner ikke at folk er overrasket.

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet
2 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Partier som deler politikk er ikke fiender.

Nå tror jeg at jeg dauer av latter.

Du er klar over at fremgangen til FNB har tatt nesten alle sine velgere fra FRP? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt. Mest Harry fotballaget ever. De fleste supporterne deres er bråkebøtter som bruker tresko, drikker for mye og digger danseband. 

Her er du nok litt på vidda, de fleste VIF fan, kommer fra Oslo øst, Der liker man ikke danseband eller bruker tresko. Er selv VIF fan, og jeg liker ikke danseband, stemmer SV, og går i kjoler, kåpe, støvletter, fine skjerf. Jeg kler meg pent. Har høyere utdannelse. 

Anonymkode: 0547a...8e3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...