Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok en clearblue digital da jeg stod opp - ikke gravid. 

I dag er puppene enda vondere, og smertene i korsryggen er tilbake. Så regner med at mensen kommer snart. Har forresten mye utflod - pleier dere å ha det til og med dagen mensen kommer? Har gått på p-piller så lenge at jeg ikke vet hva som er normalt.

Anonymkode: f8951...bf2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den første var tydlig  positiv. Du har ikke hatt en kjemisk da?

Anonymkode: 6aef4...e8d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den første var tydlig  positiv. Du har ikke hatt en kjemisk da?

Anonymkode: 6aef4...e8d

Aner ikke! Venter i spenning på mensen..

Anonymkode: f8951...bf2

Skrevet

Viss du hadde EL 22. april, så er du i dag 14 dpo. Er fortsatt mulig at du kan få  positiv test de neste dagene. At det er forskjell på graviditetstester, og helt tilfeldig at bare den ene typen har slått ut. 

Viss du har flere tester igjen fra Normal, kunne du kanskje tatt en av de igjen for å se hva den viser nå, om ikke annet så for morro skyld!

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er spent på hvordan det gikk med deg da du hadde tydelig positiv på første testen :) 

Anonymkode: f3fd1...283

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som ser at den første testen hun la ut er defekt? Det skal ikke være igjen rosa fargestoff i bakgrunnen når testen er ferdig. Derfor har du også fått feil resultat.

Anonymkode: fcafc...e9f

Skrevet

En fra normal og en fra RFSU, den fra normal hadde svakt resultat og rfsu var veldig tydelig. Så syntes ikke noe om testene fra normal. Vet innlegget er gammelt men greit og vite om noen vurdere normal sine. Var 6 uker på vei når testene ble tatt

A054DC62-A87B-4DAF-B1B3-6D9BC1975AD7.jpeg

D3259A70-CC80-4A13-ACE1-985D09B49B3A.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Hva koster testene på normal?

Anonymkode: 4d222...b90

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

50kr for 5 tester. Så er vell noe i det å. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Maaaddepaaadde said:

50kr for 5 tester. Så er vell noe i det å. 

Tror jeg ikke har noe å si. Jeg kjøper på ebay. 50 stk for 20 kr. De fungerer veldig bra. Eneste er at de ikke er "pakket inn" i plastikk og rør og annet. Det er kun en strips 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5pk strimmel 49,- og 2pk vanlig 79,- tror jeg. Syns de har fungert helt fint. Strek er strek, når jeg fikk frem to tydelige med farge gikk jeg over til digital for å sjekke utviklingen en uke etterpå. 

Anonymkode: dd3cf...cb2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, Maaaddepaaadde skrev:

En fra normal og en fra RFSU, den fra normal hadde svakt resultat og rfsu var veldig tydelig. Så syntes ikke noe om testene fra normal. Vet innlegget er gammelt men greit og vite om noen vurdere normal sine. Var 6 uker på vei når testene ble tatt

A054DC62-A87B-4DAF-B1B3-6D9BC1975AD7.jpeg

D3259A70-CC80-4A13-ACE1-985D09B49B3A.jpeg

Men her er jo begge positive, så jeg ser ikke hvorfor du ikke stolte på strimmeltesten? Har aldri fått falskt svar, og vi prøvde 6 mnd. Alle andre måneder var testene blenda. 

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men her er jo begge positive, så jeg ser ikke hvorfor du ikke stolte på strimmeltesten? Har aldri fått falskt svar, og vi prøvde 6 mnd. Alle andre måneder var testene blenda. 

Fordi den blir ikke positiv like kjapt, den er ikke like sensitiv som RFSU sine. Jeg fikk negativ test sist jeg sjekka, og fant nylig ut at jeg er 6uker på vei 🤦🏼‍♀️ Så da har jeg fått feil svar, kjøpte inn for og følge med på om stripa ble sterkere tenkte de klarte det, men fikk noen helt forskjellig svar, en så ut som jeg hadde tatt rett etter forventa mens og en så ut som jeg var ganske gravid. Tokk RFSU og den visste tydelig at jeg var mer gravid enn sist, altså mer HCG. Sjekket pga blødning. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Maaaddepaaadde skrev:

Fordi den blir ikke positiv like kjapt, den er ikke like sensitiv som RFSU sine. Jeg fikk negativ test sist jeg sjekka, og fant nylig ut at jeg er 6uker på vei 🤦🏼‍♀️ Så da har jeg fått feil svar, kjøpte inn for og følge med på om stripa ble sterkere tenkte de klarte det, men fikk noen helt forskjellig svar, en så ut som jeg hadde tatt rett etter forventa mens og en så ut som jeg var ganske gravid. Tokk RFSU og den visste tydelig at jeg var mer gravid enn sist, altså mer HCG. Sjekket pga blødning. 

Dette er det ingen fasitsvar på, jeg har god erfaring med testene fra normal. Strek er strek 🤷🏻‍♀️ Mange som er misfornøyde med de fra RFSU også da de ofte viser skyggestreker. 

På bildet mitt er jeg ca fire uker gravid, tatt tre dager etter mensen skulle ha kommet.

A93DCF40-C4E2-46FB-8F77-84FBFB4A2BFA.jpeg

Anonymkode: 58fa8...c24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...