AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Hei! Noen som har erfaring med graviditetstest fra Normal-butikkene? Er de til å stole på? Har gått å ventet på mensen den siste uken. Tror den skal komme idag - tirsdag, litt usikker. Hadde veldig mye menssmerter tirsdag til fredag. Har hatt kjempe vonde og ømme pupper og brystvorter de siste 10 dagene. Syntes det var litt rart at menssmertene forsvant igjen, men mensen har ikke komt. Puppene og brystvortene er fortsatt like vonde, og har en del smerter i lysken. Tente jeg bare kunne ta en billigtest da jeg stod opp i dag, bare for å sjekke. Men der er det jo en skyggestrek! Skyggestreken kom etter ca 1 minutt, den var der ikke fra starten av.. Er dette til å stole på?? Det skal være to streker ved siden av hverandre - ikke kryss. Anonymkode: f8951...bf2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 Med dette resultatet ville jeg gått på et søndagsåpent apotek for å kjøpe en digital test. Eventuelt på bensinstasjonen og kjøpt en av et annet merke for å se om den også er positiv. Anonymkode: 779db...772 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 For meg ser den testen tydelig positiv ut. Jeg har brukt mye tester fra Normal og jeg har vært gravid når de var positive vertfall. Anonymkode: ac97a...35f 7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #4 Skrevet 5. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg ser den testen tydelig positiv ut. Jeg har brukt mye tester fra Normal og jeg har vært gravid når de var positive vertfall. Anonymkode: ac97a...35f Oi virkelig? Kamera mitt er ikke det beste, syntes streken viste bedre i virkeligheten enn på bildene. Måtte ikke lete etter streken liksom, så den på avstand. Men likevel er den mye svakere enn den andre streken, og har ikke noen farge. Anonymkode: f8951...bf2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #5 Skrevet 5. mai 2019 Forresten - da jeg skulle tisse på testen, kom det litt urin oppover på vinduet der resultatet viser. Kan det påvirke på noen måte? Tidligere har jeg tisset i en beholder, men siden jeg bare tok testen «for sikkerhetsskyld» så tenkte jeg at jeg bare kunne prøve å tisse rett på pinnen. Anonymkode: f8951...bf2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #6 Skrevet 5. mai 2019 Jeg ville tolket denne som positiv. Svak strek er fremdeles strek, og den ser rosa ut på bildet. (Skyggestreker er en grå/ fargeløs stripe som rett og slett viser feltet der streken skulle kommet opp når testen tørker. Veldig vanskelig å fange på bilde, men din ser jeg tydelig.) Men om du vil ha det svart på hvitt, kjøp en digital test på apoteket 😊 Lykke til! Anonymkode: ff227...bcf
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #7 Skrevet 5. mai 2019 Dette er ingen skyggstrek. Uten tvil positiv 🙂 Anonymkode: 2bbf1...db9 2
Palme Skrevet 5. mai 2019 #8 Skrevet 5. mai 2019 Nå er ikke jeg ekspert, men har testet ut og tisset på mange pinner. Jeg kjøper bare billigtester på nett fra feks wish og eBay. Disse er like bra som de dyre testene. Jeg har lest mye om kvalitet på tester og alt tilsier at de billige ikke er noe dårligere. Så vil jeg anbefale deg å tisse i en liten beholder fremfor på pinnen, det er mye lettere å få malt riktig når du stikker pinnen nedi etterpå. Jeg har et uringlass (fra apoteket) liggende i skapet og skyller det bare etterpå i vann. Til slutt ser testen din veldig positivt ut. Gratulerer 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #9 Skrevet 5. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er ingen skyggstrek. Uten tvil positiv 🙂 Anonymkode: 2bbf1...db9 Tok nettopp en clear blue test, 3 1/2 time etter forrige toalettbesøk. Den var negativ - ikke antydning til strek der. Sluttet på prevensjon for et par måneder siden, så har fortsatt litt uregelmessig syklus. Forrige menstruasjon begynte 30. mars, tror det var el-slim jeg hadde rundt 22. april. Anonymkode: f8951...bf2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #10 Skrevet 5. mai 2019 Best å teste på morgenurin. Jeg testet negativt 12 dpo, men positivt 14dpo. Umulig å spå hva du har på gang 😊 Anonymkode: 1c2e9...803
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #11 Skrevet 5. mai 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Best å teste på morgenurin. Jeg testet negativt 12 dpo, men positivt 14dpo. Umulig å spå hva du har på gang 😊 Anonymkode: 1c2e9...803 Synes bare det er så rart å først teste positivt og så negativ 4 timer senere.. Utrolig frustrerende! Så lenge å vente til i morgen tidlig! Menmen, må nesten bare det. Anonymkode: f8951...bf2
Tibbie Skrevet 5. mai 2019 #12 Skrevet 5. mai 2019 Ser ingen grunn til at tester fra billigbutikker ikke skal stemme. Har brukt både fra eBay og Billige-tester.no, og de har alltid stemt Her ville jeg nok tatt enda en test, bare for å være på den sikre siden.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #13 Skrevet 5. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok nettopp en clear blue test, 3 1/2 time etter forrige toalettbesøk. Den var negativ - ikke antydning til strek der. Sluttet på prevensjon for et par måneder siden, så har fortsatt litt uregelmessig syklus. Forrige menstruasjon begynte 30. mars, tror det var el-slim jeg hadde rundt 22. april. Anonymkode: f8951...bf2 Du må teste på morgenurin 😊 Anonymkode: 2bbf1...db9 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #14 Skrevet 5. mai 2019 Mulig du har litt for lite hcg til at det slår ut igjen bare 3,5 time etterpå. Men jeg brukte de der selv når jeg testet positivt for litt over en mnd siden. Ser ut som den er litt misfarget på midten der, men samtidig er det jo en klar rosa strek nummer 2. Her er min test, og jeg fikk 2-3 på digital dagen etterpå Du får teste igjen i morgen, og bruk beholder så slipper du å være redd for forurensing. Anonymkode: dd3cf...cb2
1Cecilie Skrevet 5. mai 2019 #15 Skrevet 5. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Noen som har erfaring med graviditetstest fra Normal-butikkene? Er de til å stole på? Har gått å ventet på mensen den siste uken. Tror den skal komme idag - tirsdag, litt usikker. Hadde veldig mye menssmerter tirsdag til fredag. Har hatt kjempe vonde og ømme pupper og brystvorter de siste 10 dagene. Syntes det var litt rart at menssmertene forsvant igjen, men mensen har ikke komt. Puppene og brystvortene er fortsatt like vonde, og har en del smerter i lysken. Tente jeg bare kunne ta en billigtest da jeg stod opp i dag, bare for å sjekke. Men der er det jo en skyggestrek! Skyggestreken kom etter ca 1 minutt, den var der ikke fra starten av.. Er dette til å stole på?? Det skal være to streker ved siden av hverandre - ikke kryss. Anonymkode: f8951...bf2 Det er en positiv test
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #16 Skrevet 5. mai 2019 Klarte ikke vente til i morgen.. Reiste på apoteket i dag og kjøpte flere tester. Noen clear blue og noen billige. Tok en clear blue test tidlig, og en billig godt over 4 timer siden forrige toalettbesøk. Begge hadde en sensitivitet på 10hvadetnåer. Igjen fikk jeg en positiv og en negativ! Forstår ingenting jeg ! Anonymkode: f8951...bf2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #17 Skrevet 5. mai 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarte ikke vente til i morgen.. Reiste på apoteket i dag og kjøpte flere tester. Noen clear blue og noen billige. Tok en clear blue test tidlig, og en billig godt over 4 timer siden forrige toalettbesøk. Begge hadde en sensitivitet på 10hvadetnåer. Igjen fikk jeg en positiv og en negativ! Forstår ingenting jeg ! Anonymkode: f8951...bf2 Du må vente til i morgen..... 😊 Anonymkode: 2bbf1...db9 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #18 Skrevet 5. mai 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarte ikke vente til i morgen.. Reiste på apoteket i dag og kjøpte flere tester. Noen clear blue og noen billige. Tok en clear blue test tidlig, og en billig godt over 4 timer siden forrige toalettbesøk. Begge hadde en sensitivitet på 10hvadetnåer. Igjen fikk jeg en positiv og en negativ! Forstår ingenting jeg ! Anonymkode: f8951...bf2 Det er den øverste du tar som positiv ja? Jeg synes streken ser veldig skjev og feilplassert ut. Hadde ikke stolt på den selv. Ettersom du tydeligvis ikke har nok hcg utover dagen ville jeg spart pengene og ventet på testing i morgen:) Tror ikke du får noe klokt svar i dag dessverre. Anonymkode: dd3cf...cb2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #19 Skrevet 5. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er den øverste du tar som positiv ja? Jeg synes streken ser veldig skjev og feilplassert ut. Hadde ikke stolt på den selv. Ettersom du tydeligvis ikke har nok hcg utover dagen ville jeg spart pengene og ventet på testing i morgen:) Tror ikke du får noe klokt svar i dag dessverre. Anonymkode: dd3cf...cb2 Så må at streken uansett skal være andre vei, aldri brukt den der selv 😂 Så jeg hadde ikke tatt noen av de som positiv dessverre. Anonymkode: dd3cf...cb2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #20 Skrevet 5. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så må at streken uansett skal være andre vei, aldri brukt den der selv 😂 Så jeg hadde ikke tatt noen av de som positiv dessverre. Anonymkode: dd3cf...cb2 Hahaha oi! Det la jeg ikke merke til en gang. Får prøve på ny i morgen tidlig. Anonymkode: f8951...bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå