AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Del Skrevet 5. mai 2019 Altså de dere ikle får solgt videre til andre studenter? Beholder dere pensumbøkene generelt eller kvitter dere med dem? Anonymkode: 2ba7f...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #2 Del Skrevet 5. mai 2019 Jeg har gitt bort en del til biblioteket ellers kan man jo gi bort til fretex? Vet aldri om noen har bruk for dem Anonymkode: 66c55...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Voiceless Skrevet 5. mai 2019 #3 Del Skrevet 5. mai 2019 Av min erfaring er alltid en eller annen student som aksepterer en gammel, nedslitt og utgulet bok som ingen andre kunne ha funnet på å bruke. Du kan legge boken ut gratis på ibok, legge den på et treffpunkt på skolen med en lapp om at den gis ut gratis, sende e-post om det på studiets mailinglister eller høre om biblioteket vil ha den. Jeg beholder aldri fagbøker som jeg ikke kommer til å bruke igjen. Er jeg i det minste tvil om at jeg kommer til å åpne de, så kvitter jeg meg med dem. Jeg har ikke kjent på noe savn etter de, og det er deilig å ha bedre plass i bokhyllene til andre bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #4 Del Skrevet 5. mai 2019 Jeg styrte aldri med å selge noe. Leverte alt til Freetex et år etter fullførte studier, så fikk forhåpentligvis noen bruk for dem. Anonymkode: 6383c...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #5 Del Skrevet 5. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg styrte aldri med å selge noe. Leverte alt til Freetex et år etter fullførte studier, så fikk forhåpentligvis noen bruk for dem. Anonymkode: 6383c...f8f Hvorfor skal noen bruke disse bøkene, hvis de faktisk er Utgått da? Anonymkode: 9ac47...275 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 5. mai 2019 #6 Del Skrevet 5. mai 2019 (endret) Jeg beholdt dem selv, jeg. Noen av dem har vært til overraskende nytte, mens andre har jeg kastet etter noen år. Endret 5. mai 2019 av Ullvott tastefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 5. mai 2019 #7 Del Skrevet 5. mai 2019 Noen beholdt jeg, noen ble kastet, og noen havnet i en kasse med skjønnlitteratur og annet til loppemarked. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #8 Del Skrevet 5. mai 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal noen bruke disse bøkene, hvis de faktisk er Utgått da? Anonymkode: 9ac47...275 Som jeg skrev - de tok imot alt. Nytt, eldre versjoner, og utgått. Sa det alltid var noen som kjøpte utgåtte for å spare... Hvorfor i det hele tatt skrive et innlegg i tråden om du ikke har tips/råd å komme med??? Anonymkode: 6383c...f8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 5. mai 2019 #9 Del Skrevet 5. mai 2019 Jeg har beholdt alle (bortsett fra Ex.Phil), og har fått bruk for dem i andre fag. Kommer sikkert også til å få bruk for dem etter studiene Man vil jo gjerne jobbe med det man har studert, og da er det greit med et oppslagsverk man er kjent med. Før jeg begynte å studere selv, kjøpte jeg noen gamle økonomibøker i håp om å bli flinkere i matte og økonomistyring. De bøkene er utgått for lengesiden. Har prøvd å gi dem bort, men ingen vil ha dem. Liker forslaget lengre opp om å gi dem til brukthandel. Kommer sikkert til å gjøre det selv! Nå har jeg jo økonomibøker som jeg faktisk har lest og jobbet med, og de er jo mer verdifulle som oppslagsverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 5. mai 2019 #10 Del Skrevet 5. mai 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal noen bruke disse bøkene, hvis de faktisk er Utgått da? Anonymkode: 9ac47...275 Mange kjøper utgåtte bøker for å spare penger Forelesere godkjenner som oftest bøker som er en eller to perioder gamle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 5. mai 2019 #11 Del Skrevet 5. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvorfor skal noen bruke disse bøkene, hvis de faktisk er Utgått da? Anonymkode: 9ac47...275 Fordi fretex og andre bruktbutikker resirkulerer og kan finne andre bruksområder for ting vi selv ikke ser noe verdi i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #12 Del Skrevet 5. mai 2019 Ril opplysning er bøkene jeg har over 10 gamle. De kan ikke brukes av nåværende studenter. Arbeidslivet fungerer heller ikke sånn innen mine fag at man kan slå opp i en bok også har man svaret på jobben😂 Anonymkode: 2ba7f...85a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå