Gå til innhold

Klærne til Listhaug: Hvem er designeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet? Flere her inne som har sånne klær om Listhaug? Er vanligvis ikke misunnelig men den sorte dressen hennes er jeg misunnelig på. Det som sjokkerte meg er å se henne i cerise-farger. Lurer på noen har tvunget det på henne? :) 

Pris, hvor er de sydd og hvor får man kjøpt de og sånn? Syns de er så fine. :smilbla:

Endret av te_groupies
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, heldigvis har jeg ikke sånne klær som Listhaug. 😂 Hun ser jo helt for jævlig ut!

Anonymkode: 156e0...5f7

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, heldigvis har jeg ikke sånne klær som Listhaug. 😂 Hun ser jo helt for jævlig ut!

Djesuz

Anonymkode: 55689...8c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er sikkert kjøpt på H&M. 

Anonymkode: b3e9f...a9a

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, te_groupies skrev:

Noen som vet? Flere her inne som har sånne klær om Listhaug? Er vanligvis ikke misunnelig men den sorte dressen hennes er jeg misunnelig på. Det som sjokkerte meg er å se henne i cerise-farger. Lurer på noen har tvunget det på henne? :) 

Pris, hvor er de sydd og hvor får man kjøpt de og sånn? Syns de er så fine. :smilbla:

Kødder du? Hun er så dårlig kledd at det her må være tull. 

Anonymkode: 7036f...d87

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Djesuz

Anonymkode: 55689...8c0

Apropos djesuz.... hun kledde seg ut som biskop-ish en gang hun skulle på dax18. 

AnonymBruker
Skrevet

Hun burde kjøre den rocka stilen litt oftere 

IMG_2402.JPG

Anonymkode: 2ffd6...d80

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kødder du? Hun er så dårlig kledd at det her må være tull. 

....må bare legge til at hun har all rett til å gå så dårlig kledd hun vil. Er mer bekymret for hvor bedriten person hun er og hvor bedriten politikk hun fronter, enn den bedritne klesstilen hennes.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Sjalu kjerringer her, som ikke bare provoseres av at Listhaug er tøff, modig, populær blant gutta. Men også slank trebarnsmamma, blond og hot 40-åring.

Anonymkode: 99c4d...c97

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sjalu kjerringer her, som ikke bare provoseres av at Listhaug er tøff, modig, populær blant gutta. Men også slank trebarnsmamma, blond og hot 40-åring.

Hun ser utrolig flott ut, ja. 

Anonymkode: 8f588...d02

• Liker 1
Skrevet

😂😂😂

Je rait! 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun ser utrolig flott ut, ja. 

Anonymkode: 8f588...d02

Hun ser ut som en dvask og sliten middelaldrende småbarnsmor, hvilket hun faktisk er. Hun ser da ikke noe spesielt flott ut?

• Liker 4
Skrevet

Designeren til Listhaug er en 71 år gammel mormoner som hun flyr inn med tidsmaskin fra 1991.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig?  Når det ikke er noe annet å ta henne på, så skal klærne kritiseres.  Politikk på høyt plan. 

Anonymkode: a640f...7bc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Carl I. Hagen 

Anonymkode: a4a44...7d5

Skrevet

Hun ser ut som en dvask og sliten middelaldrende småbarnsmor, hvilket hun faktisk er. Hun ser da ikke noe spesielt flott ut?

Ser hun dvask og sliten ut? Nå har jeg ingen sans for den dama, men hun ser langt fra dvask og sliten ut! Makan

Ser ut som hun er fan av dressjakker. Syns ikke hun er dårlig kledd, og aner ikke hvilken designer hun liker. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det mulig?  Når det ikke er noe annet å ta henne på, så skal klærne kritiseres.  Politikk på høyt plan. 

Vi er på underforumet Klær, sko og mote. Dersom du ønsker å diskutere politikk så kan jeg anbefale Aktuelle saker og politkk for eksempel. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Cuntzilla said:

Vi er på underforumet Klær, sko og mote. Dersom du ønsker å diskutere politikk så kan jeg anbefale Aktuelle saker og politkk for eksempel. 

OK. Så fint å få vite. Og dersom du ønsker å diskutere kjendiser er det visst også et forum for det, tror jeg.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

OK. Så fint å få vite. Og dersom du ønsker å diskutere kjendiser er det visst også et forum for det, tror jeg.

Javel, er det der du pleier å gå inn og klage på at man diskuterer kjendiser og kalle det for "politikk på høyt plan"? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

....må bare legge til at hun har all rett til å gå så dårlig kledd hun vil. Er mer bekymret for hvor bedriten person hun er og hvor bedriten politikk hun fronter, enn den bedritne klesstilen hennes.

5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ser hun dvask og sliten ut? Nå har jeg ingen sans for den dama, men hun ser langt fra dvask og sliten ut! Makan

Ser ut som hun er fan av dressjakker. Syns ikke hun er dårlig kledd, og aner ikke hvilken designer hun liker. 

Øverste sitatet er fra meg. Ja, jeg har tenkt før at hun ikke prioriterer utseende sitt. Noe som ikke er dømmende ment. Jeg er  rundt samme alder som henne, og har også småbarn, og orker heller ikke å prioritere utseende mitt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...