AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Tror jeg er i ferd med å bli syk, og angrer faktisk på at jeg tok alt så alvorlig! Er så fryktelig irritert på sånne fornuftige mennesker, som råder andre til å velge fornuftig og..altså, toppet av det kjedelige. Hvorfor skal man planlegge livet sitt frem til man dør? i såfal er det slik her, men saken er at det er ikke sikkert alle av oss blir gamle, så jeg kunne bare ønsket vi kunne gitt litt faen i alderdommen. Men jeg skjønner virkelig ikke hva det er med folk! Gå og tilrerttelegge for en fin fremtid. Det er ikke galt det, men man må la være å gjøre ditt, la være å gjøre datt fordi det kan få den og den konsekvensen. Nå angrer jeg på at jeg har tatt til meg folks råd! Anonymkode: 6e526...f34 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er så fryktelig irritert på sånne fornuftige mennesker, som råder andre til å velge fornuftig og..altså, toppet av det kjedelige. Hvorfor skal man planlegge livet sitt frem til man dør? i såfal er det slik her, men saken er at det er ikke helt sikkert att alle av oss ikke blir gamle, så jeg kunne bare ønsket vi kunne gitt litt faen i alderdommen. ... a. Endret 5. mai 2019 av Sliten&kjørt51 INGEN Planer, om å K j e d e meg i hjæl, -Serr ... 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 Du har ansvar for ditt eget liv. Om du ønsker å leve fra dag til dag uten tanke for morgendagen: er det ingen andre enn deg selv som hindrer deg i det. Hvis du er over 18, gjør du som du vil og har ansvar for deg selv. Ta det ansvaret og slutt å skyld på andre for at du ikke lever sånn som du vil. Anonymkode: 5042d...467 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 På 5.5.2019 den 3.02, AnonymBruker skrev: Tror jeg er i ferd med å bli syk, og angrer faktisk på at jeg tok alt så alvorlig! Er så fryktelig irritert på sånne fornuftige mennesker, som råder andre til å velge fornuftig og..altså, toppet av det kjedelige. Hvorfor skal man planlegge livet sitt frem til man dør? i såfal er det slik her, men saken er at det er ikke sikkert alle av oss blir gamle, så jeg kunne bare ønsket vi kunne gitt litt faen i alderdommen. Men jeg skjønner virkelig ikke hva det er med folk! Gå og tilrerttelegge for en fin fremtid. Det er ikke galt det, men man må la være å gjøre ditt, la være å gjøre datt fordi det kan få den og den konsekvensen. Nå angrer jeg på at jeg har tatt til meg folks råd! Anonymkode: 6e526...f34 De gjør det fordi de kan. Og mest sannsynligvis tenker de at de er intelligente. Over snittet, osv. Ja, du er jo "usikker" liksom fordi du er åpen. Åpenhet blir tolket som usikkerhet i Norge. Med mindre du demonstrerer etter alle kunstens regler at du er åpen, tror folk at du er "usikker". Og da har de nemlig rett til å korrigere deg. De ser på seg selv som kapabel og som en kapasitet fordi de klarer å lukke dolokket etter seg. Innhenter de nyttig informasjon? Nei Innhenter de den på en nyttig måte? Nei Kjenner de faktorene i livet ditt? Nei Er de der når du skal planlegge detaljene? Nei Pakker de kofferten din? Nei Folk med for god tid, egentlig. De skjønner ikke at livet er kort og misbruker tiden din. Jeg angrer også på at jeg har tatt imot folks råd, hehe. Folk bare sløser med andres tid fordi de er såpass selvdiggere. Anonymkode: c1c5d...e8a 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 På 5.5.2019 den 3.32, AnonymBruker skrev: Du har ansvar for ditt eget liv. Om du ønsker å leve fra dag til dag uten tanke for morgendagen: er det ingen andre enn deg selv som hindrer deg i det. Hvis du er over 18, gjør du som du vil og har ansvar for deg selv. Ta det ansvaret og slutt å skyld på andre for at du ikke lever sånn som du vil. Anonymkode: 5042d...467 Men da må dere besserwissere kutte ned litt på filteret deres og heller gjøre dere litt mer sårbare. Det er tross alt sårbarhet som har formet all kunst ... Anonymkode: c1c5d...e8a
Ella Ellefantella Skrevet 6. mai 2019 #6 Skrevet 6. mai 2019 På 5.5.2019 den 3.02, AnonymBruker skrev: Tror jeg er i ferd med å bli syk, og angrer faktisk på at jeg tok alt så alvorlig! Er så fryktelig irritert på sånne fornuftige mennesker, som råder andre til å velge fornuftig og..altså, toppet av det kjedelige. Hvorfor skal man planlegge livet sitt frem til man dør? i såfal er det slik her, men saken er at det er ikke sikkert alle av oss blir gamle, så jeg kunne bare ønsket vi kunne gitt litt faen i alderdommen. Men jeg skjønner virkelig ikke hva det er med folk! Gå og tilrerttelegge for en fin fremtid. Det er ikke galt det, men man må la være å gjøre ditt, la være å gjøre datt fordi det kan få den og den konsekvensen. Nå angrer jeg på at jeg har tatt til meg folks råd! Anonymkode: 6e526...f34 Jeg er heldig og er frisk, og tenker likevel litt som deg! Fikk kjeft her om dagen fordi jeg leier og ikke eier, men jeg har ikke noe valg og ville aldri byttet bort mitt deilige liv med hennes kjedelige, uansett hvor smart og rik hun er! Jeg velger det som gir meg mest livsglede her og nå, fordi jeg ikke har barn boende hjemme for alltid og fordi jeg ikke en gang vet om jeg lever om ti år! Jeg gjør også andre ting som man liksom ikke burde gjøre, jeg nekter å la meg diktere av folk hva "man burde". Derfor er jeg heller ikke sint på dårlige råd, for jeg er ikke mottakelig for det. Tenk selv, ikke hør på "smarte" (kjedelige) folk!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #7 Skrevet 11. mai 2019 Og en annen ting er at vi skal slave for regler som ikke gjør noen skade å bryte. For eksmeple, man forelsker seg kanskje endelig, har ikke hatt kjæreste før, men så er man kanskje sjefen til vedkommende, eller et annet profesjonelt forhold, dermed sier alle "du kan ikke innlede et forhold med vedkommende" ! Hvorfor ikke bare drite i slike ting?! vi skal da faen meg dø en gang! Det er ingen som kommer til å huske at du innledet et forhold med sjefen din, legen din, pasienten din osv! Så hvorfor fyrer folk seg sånn opp? tror folk at de er avkommet til jesus eller? Anonymkode: 6e526...f34
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #8 Skrevet 12. mai 2019 På 5.5.2019 den 3.02, AnonymBruker skrev: Tror jeg er i ferd med å bli syk, og angrer faktisk på at jeg tok alt så alvorlig! Er så fryktelig irritert på sånne fornuftige mennesker, som råder andre til å velge fornuftig og..altså, toppet av det kjedelige. Hvorfor skal man planlegge livet sitt frem til man dør? i såfal er det slik her, men saken er at det er ikke sikkert alle av oss blir gamle, så jeg kunne bare ønsket vi kunne gitt litt faen i alderdommen. Men jeg skjønner virkelig ikke hva det er med folk! Gå og tilrerttelegge for en fin fremtid. Det er ikke galt det, men man må la være å gjøre ditt, la være å gjøre datt fordi det kan få den og den konsekvensen. Nå angrer jeg på at jeg har tatt til meg folks råd! Anonymkode: 6e526...f34 Skriv dagbok istedenfor å lage en tråd på et forum Anonymkode: a0289...8c2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #9 Skrevet 13. mai 2019 På 5.5.2019 den 3.32, AnonymBruker skrev: Du har ansvar for ditt eget liv. Om du ønsker å leve fra dag til dag uten tanke for morgendagen: er det ingen andre enn deg selv som hindrer deg i det. Hvis du er over 18, gjør du som du vil og har ansvar for deg selv. Ta det ansvaret og slutt å skyld på andre for at du ikke lever sånn som du vil. Anonymkode: 5042d...467 Men sånn som samfunnet er lagt opp til å innskrenke en persons frihet, man kan ikke styre ting alltid. Også har vi det evige maset fra nordmenn eller folk, alle skal titte stygt på deg og kjefte huden din full på gata bare fordi du puster, så si at man har ansvar for sitt eget liv nå, når folk truer og lager kvalme bare fordi du er deg selv og tar plass. Det verste er at man slipper unna med straff i late Norge...... Anonymkode: fe4f3...ec3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå