AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Noen som så på denne serien da den gikk på NRK? Er den noe bra ? Anonymkode: 78823...585
Hedersbrukeren Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 Den er bra, den Ikke en «lett» serie, dvs. mer HBO-aktig enn sånne simple-minded serier som det til sammenligning florerer flust av på Netflix
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 Jeg syns den var fantastisk. Godt filmet, godt fortalt historie, velformidlet stemning og ikke minst fantastisk musikk. Anonymkode: a4bba...d4c 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #4 Skrevet 5. mai 2019 Liker den kjempegodt! Tok meg noen episoder å komme inn i handlingen. Men så ble den noe av det beste og mer særegne jeg har sett på TV de siste åra Håper NRK kjøper flere ikke-amerikanske serier, som Babylon Berlin, Le Bureau etc. Anonymkode: 30ab0...73b 1
AlkoMann Skrevet 5. mai 2019 #5 Skrevet 5. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som så på denne serien da den gikk på NRK? Er den noe bra ? Anonymkode: 78823...585 Jeg liker vanligvis ikke dagens TV serier, men Babylon Berlin en av de beste seriene jeg har sett i nyere tid. Det er visstnok Tysklands mest påkostede TV serie .
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #6 Skrevet 5. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker den kjempegodt! Tok meg noen episoder å komme inn i handlingen. Men så ble den noe av det beste og mer særegne jeg har sett på TV de siste åra Håper NRK kjøper flere ikke-amerikanske serier, som Babylon Berlin, Le Bureau etc. Anonymkode: 30ab0...73b Er ikke Babylon Berlin en tysk serie? Anonymkode: 78823...585
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #7 Skrevet 5. mai 2019 En av de bedre seriene vi har sett på mange år, gleder meg til neste sesong kommer. Det er en tung serie som tar litt tid å komme inn i, men anbefales på det sterkeste:) Anonymkode: 310a1...262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå