Gå til innhold

Bare jeg som ikke liker Marvel/Avengers?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, applestories skrev:

Godt mulig 😊 

Som sagt har jeg ikke sett filmene, så mine inntrykk er kun basert på reklame og omtale.

At voksne liker "barnefilmer" er uansett ikke uvanlig - jeg elsker Istid-filmene, og er veldig glad i mye Pixar gjør. Men denne serien har aldri stått på min ønskeliste - uavhengig av barnefilm, voksenfilm eller noe midt imellom. Som sagt - inntrykket er kun basert på reklamene 🙂

Det er ikke barnefilmer, barn burde ikke se på slike filmer da det inneholder ganske mye vold. Slike filmer er ment for folk godt oppi tenårene og voksne 😊

Anonymkode: 8e077...6b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsket Thor da den første filmen kom, enda mer Iron man. Jeg likte den første avengers også, men så ramlet jeg av. Det ble for mange filmer med for mange karakterer og ikke noe system. Captain america er rett og slett gørrkjedlig! 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, applestories skrev:

Godt mulig 😊 

Som sagt har jeg ikke sett filmene, så mine inntrykk er kun basert på reklame og omtale.

At voksne liker "barnefilmer" er uansett ikke uvanlig - jeg elsker Istid-filmene, og er veldig glad i mye Pixar gjør. Men denne serien har aldri stått på min ønskeliste - uavhengig av barnefilm, voksenfilm eller noe midt imellom. Som sagt - inntrykket er kun basert på reklamene 🙂

Jeg liker også "barnefilmer" (ordentlige barnefilmer altså), så det er ikke det :) 

En del tenker jo at superheltfilmer er barnegreier uansett, men i MCU er det endel vold/action, noen av dem kan være litt skumle (for barn altså), det hender at karakterer dør osv. Derfor er det ikke "barnefilmer" per definisjon, selv om mange større barn liker dem!

Fant forresten begrunnelsen for at Avengers: Endgame fikk 12 års aldersgrense: 

Sitat

Filmen inneholder intense scener med actionvold og enkelte lite nærgående skildringer av drap. Da disse foregår i et tydelig fantasiunivers får filmen 12-årsgrense.

Anonymkode: d60f0...8ec

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker også "barnefilmer" (ordentlige barnefilmer altså), så det er ikke det :) 

En del tenker jo at superheltfilmer er barnegreier uansett, men i MCU er det endel vold/action, noen av dem kan være litt skumle (for barn altså), det hender at karakterer dør osv. Derfor er det ikke "barnefilmer" per definisjon, selv om mange større barn liker dem!

Fant forresten begrunnelsen for at Avengers: Endgame fikk 12 års aldersgrense: 

Anonymkode: d60f0...8ec

Burde vært 18

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, 1Cecilie skrev:

Tror du skjønner hva jeg mener ;)

Ditto ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...