Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg en bikini som passer min 80DD str og som samtidig er flatterende?

Har dere noen nett linker eller tips om butikker i Oslo som jeg kan besøke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Valkyrie
Skrevet

LaLina på St.Hanshaugen har endel utvalg av fine bikinier i bh-størrelser.

På nett har du både www.figleaves.com og www.bravissimo.com som har massevis av fint!

Valkyrie

Skrevet

Skriver under på La Lina!

En halterneck-overdel er pent på jenter med former, se etter det!

Skrevet

holder LaLina formene på plass også?

Skrevet
holder LaLina formene på plass også?

JA!! Absolutt!

Det er litt dyrere enn H&M og lignende, men kjøper du noe klassisk, kan du ha det i evigheter, det er skikkelig kvalitet. Og våre kvinnelige attributter holdes trygt og godt på plass.

Skrevet

Så flott! :-)

Da tar jeg og besøker LaLina når jeg skal til Oslo! 8)

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Skulle inn og si LaLina, ja... (skulle ikke forundre meg om du kommer ut med ny BH-størrelse også, de er kjempeflinke til å se hva som er riktig, der) Kos deg!!!
  • 3 uker senere...
Skrevet

Må bare få takke for dette tipset! Var ikke så enkelt å finne frem iom at ingen visste hva LaLina var for noe, men jeg var der inne i ca 2 timer og vi fant frem til at jeg ikke bruker 80DD, men 70E. Servicen er jo helt utrolig og det er bh'en og bikinien jeg kjøpte og! Dit skal jeg definitivt igjen!

Skrevet

Nok en som nå er LaLina frelst - velkommen i gjengen skal du være.

Gjest Chica
Skrevet

Skulle vært på La Lina en tur jeg og, men litt langt å dra. Noen som har noen bra undertøysbutikker å anbefale i Trondheimsområdet?

Gjest chilolo
Skrevet

Bare lurer på ang den gode hjelpen - står man og viser frem brystene til betjeningen? Sjenert jeg...

Skrevet

Saga - nå ble jeg glad på dine vegne! Rart med det, men en ordentlig bh gjør underverker. Fasongen blir så mye finere.

Og man trenger slett ikke vise brystene til de som jobber der. Du begynner med å prøve en bh i den størrelsen du tror du bruker, og når den er på, kommer de og ser. Og så justerer de størrelsen opp eller ned ut ui fra det de ser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...