AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Jeg lurer seriøst på om det er noen steder man kan søke hjelp til å komme i mål med en fordypningsoppgave? Jeg skal levere fordypningsoppgaven (10.000-12.000 ord ord) om et par uker, men får bare ikke til det oppgavetekniske. Har allverdens hjelpemidler foran meg, men det er ikke til å komme i fra at jeg er en praktiker! Jeg sliter oppriktig! Jeg har funnet alt stoffet som skal være med, med oppgaven mangler virkelig struktur på ALLE plan! Jeg skjønner ikke hvordan dette skal gå. Til tross for at jeg har en fantastisk veileder som gir meg konkrete og gode tilbakemeldinger, står jeg bom fast. Alt står på meg, kan ikke klandre veileder for dårlig veiledning. Jeg er så fortvilet og desperat. Jobber så godt jeg bare kan, men det går mildt sagt til helvette. Jeg ser ingen ende på dette, kun en runde med konting til høsten Det er så frustrerende! Jeg VIL så gjerne! Det er ingenting jeg heller vil, men jeg får rett og slett ikke til. Har totalt 14.000 ord, men oppgaven er så uorganisert og kaotisk som man bare kan få det. Noen som har tips, råd, aner om steder man kan søke hjelp, folk man kan betale for hjelp???? Anonymkode: 4ddb3...16d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #3 Skrevet 4. mai 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags fag? Anonymkode: 82ef9...87c Videreutdanning etter sykepleie Anonymkode: 4ddb3...16d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 Har du sett på tidligere oppgaver? Det kan være lurt å se hvordan de oppgavene er bygde opp. Anonymkode: 1c014...1ac
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #5 Skrevet 4. mai 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sett på tidligere oppgaver? Det kan være lurt å se hvordan de oppgavene er bygde opp. Anonymkode: 1c014...1ac Har prøvd, men sliter dessverre med struktur Sitter med en foran meg som veileder har anbefalt, sliter uansett! Det er så frustrerende! Anonymkode: 4ddb3...16d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #7 Skrevet 4. mai 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er temaet? Anonymkode: 82ef9...87c Fødel… 😕 Anonymkode: 4ddb3...16d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå