Gå til innhold

Hvilke filmer burde jeg se før Avengers the END game?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilke filmer burde jeg se før jeg ser Avengers the END game? Tenker da på de jeg absolutt burde se, ikke alle som er utgitt🙈

Anonymkode: 6d616...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg mener det er skikkelig dumt å se end game om du ikke har sett alt. Så jeg mener du burde se alt før de ser end game. 

End game er en slags hyllest til de andre filmene mener jeg. Og du kjenner ikke karakterene i det hele tatt, og vil derfor ikke ha lik glede over filmen heller. 

Hilsen Marvel nerd. 

Anonymkode: 422ca...af4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener det er skikkelig dumt å se end game om du ikke har sett alt. Så jeg mener du burde se alt før de ser end game. 

End game er en slags hyllest til de andre filmene mener jeg. Og du kjenner ikke karakterene i det hele tatt, og vil derfor ikke ha lik glede over filmen heller. 

Hilsen Marvel nerd. 

Helt enig.

Anonymkode: fe631...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen Marvel nerd. 

Enig. 

Hvis du ikke har mulighet, eller vil se alle, så anbefaler jeg Iron Man 3, Spiderman: Homecoming & Avengers Infinity War. Absolutt mine favoritter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er jo en fordel å ha sett alt for å kunne følge alt med handlingen i Endgame. Men Infinity War er et must i hvertfall. De to filmene er litt som Harry Potter 7 og 8, for å si det sånn. 

Anonymkode: 05689...698

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Alle 22 filmene er som en lang tv serier som leder opp til endgame så er definitivt en fordel om du har sett alle :) Men du kan hoppe over hulk filmen fra 2008 da den ikke har mye med resten av MCU å gjøre utenom at hulk er med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett de to siste nå, uten å ha sett de andre. Hadde sett black panter, og Captain Marvel bare. Det gikk fint det altså, men trur jeg hadde hatt enda mer glede av dem om jeg hadde sett endel av de andre først.

Så i går så jeg Captain Amerika, og i dag ser jeg Iron man ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å forstå mest mulig av handlingen bør du i alle fall se:

• Iron Man (2008)
  • Captain America: The First Avenger (2011)
  • The Avengers (2012)
  • Thor: The Dark World (2013)
  • Avengers: Infinity War (2018)

Da vil jeg si du har et ganske solid grunnlag. Det vil likevel være haugevis av karakterer du ikke vil ane hvem er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...