AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Del Skrevet 4. mai 2019 Har vært på Tinder en god stund, ikke funnet noen som det har klaffet supert med helt enda. Har et helt gjennomsnittlig utseende, 26 år gammel, kvinne, god utdannelse. Er tynn, men absolutt ikke trent (noe jeg virkelig burde gjøre noe med). Det jeg har merket at de mennene som jeg normalt sett har sjans på, er mennene som er helt gjennomsnittlige (akkurat som meg). Jeg har f.eks. ikke sjans på menn på 27 med hår som utrolig pent trente (tenk six-pack). Men så snart mannen ikke har hår, eventuelt har lite hår, så får jeg plutselig sjans. Fra de mennene får jeg matcher, og de mennene sender også meldinger til meg. Jeg har ikke noe imot menn med lite hår så lenge de holder det kort, så dette plager ikke akkurat meg. Men det gjør jo at jeg begynner å lure på om datingmarkedet for menn virkelig endrer seg så radikalt så snart man mister håret? Hvorfor er det slik? Er det fordi mange forbinder menn uten hår med noe negativt? Jeg liker også et hode med en god dose hår, men jeg sier ikke nei takk til en kjekk og grei mann uten... Anonymkode: 9e388...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frubaluba Skrevet 4. mai 2019 #2 Del Skrevet 4. mai 2019 Det er vel kanskje bare sånn at enkelte kjekke menn kan velge og vrake, mens for menn uten hår minsker kanskje sjansen til damene betraktelig, så de må jobbe litt mer for å få matcher og blir da mindre kretsene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Del Skrevet 5. mai 2019 I mine øyne er ikke menn uten hår attraktive, og kunne aldri ha tenkt meg en mann uten hår. Da er jeg heller alene. Anonymkode: 256a2...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 5. mai 2019 #4 Del Skrevet 5. mai 2019 Kanskje Tinder har forandret verden? I RL ser jeg ikke at de med lite hår har noe som helst problem med å få dame, om de ellers er veltrente og kjekke. De bør kjøre en tøff stil, snaue skallen og ikke prøve på en sveis som krever mer hår. Det er kanskje annerledes når man blar gjennom en katalog med ukjente ansikt. Det å miste håret er ikke "forfall". Det er bare genetisk (som blå øyne) og starter gjerne i 20-årene. (Jeg for min del er velsignet med hår, bare så dere ikke tror dette er en forsvarstale) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 5. mai 2019 #5 Del Skrevet 5. mai 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: I mine øyne er ikke menn uten hår attraktive, og kunne aldri ha tenkt meg en mann uten hår. Da er jeg heller alene. Anonymkode: 256a2...7e6 😂 Skilsmissegrunn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #6 Del Skrevet 5. mai 2019 Jeg bryr meg vanligvis lite om utseendet. For meg er det nesten kun personlighet som betyr noe, og jeg har falt for mye «rart» opp gjennom årene, både overvektige, tynne, skallede, menn med måne, menn med grått hår osv. Likevel tar jeg meg selv i å sveipe venstre på de uten hår på Tinder, kun fordi jeg objektivt sett synes det er finest med hår. Det sier noe om hvor overflatisk mange blir på Tinder, selv om virkeligheten gjerne er helt annerledes. Jeg opplever også det samme som deg der; at jeg får flust av matcher og meldinger fra gjennomsnittlige og «mindre pene» menn, mens de som virkelig ser bra ut, har typiske prestisjejobber som lege o.l., de hører jeg aldri noe fra. Mistenker at de kan velge og vrake blant kvinner i alle aldersgrupper. Anonymkode: 99384...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #7 Del Skrevet 5. mai 2019 Så så jenter.. Menn uten hår på hodet har ofte mye hår på ryggen. Er ikke det et sjekketriks så vet ikke jeg. Anonymkode: f1410...8af 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #8 Del Skrevet 5. mai 2019 3 timer siden, Hesya skrev: 😂 Skilsmissegrunn? Har aldri gått inn i forhold med en tynnhåret fyr bevisst. Så har aldri vært et problem. Anonymkode: 256a2...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #9 Del Skrevet 5. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så så jenter.. Menn uten hår på hodet har ofte mye hår på ryggen. Er ikke det et sjekketriks så vet ikke jeg. Anonymkode: f1410...8af Det er så heslig, skjønner ikke kvinner som klarer å ha sex med de. Anonymkode: 256a2...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 5. mai 2019 #10 Del Skrevet 5. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har aldri gått inn i forhold med en tynnhåret fyr bevisst. Så har aldri vært et problem. Anonymkode: 256a2...7e6 Nei... Men dersom mannen din med den flotte hårmanken plutselig fikk ei lita måne? Da er det bye bye? Håper du slipper det i fremtiden da 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 5. mai 2019 #11 Del Skrevet 5. mai 2019 Det er nok ikke noe pluss for oss mannfolk å være flintiser. Men som det heter seg: hvis en manns personlighet og sjarm er så begrenset at man lar seg merke med at han er skallet, så hadde det nok ikke vært håp sjøl om han hadde hatt en fantastisk hårmanke. I praksis er det jo ikke helt slik, og på tinder blir det vanskelig å formidle utstråling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #12 Del Skrevet 5. mai 2019 Jeg har vært tynn i håret siden midten av tjueårene. Det har helt ærlig aldri gått negativt ut over min selvtillit. Og ikke har jeg merket noe forskjell på hvordan kvinner behandler meg heller. Det er rett og slett ikke noe jeg tenker over. Anonymkode: 2a9ee...1d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #13 Del Skrevet 5. mai 2019 Nå snakker du om Tinder, og det er en veldig liten andel gutter som får matcher med de vakreste damene på Tinder. Flere undersøkelser viser at kvinner er langt mer kresne på Tinder enn menn. Så det å ha lite hår er kanskje nok til at du ikke matcher med de fineste damene, og dermed orienterer deg mot de mer "normalt pene" på en objektiv skala. Men nå er Tinder Tinder da. Jentene har gode muligheter for å kunne matche med fyrer som er "objektivt sett penere enn dem". Samtidig så er vel gutta oftere ute etter bare sex. Anonymkode: 6ef0b...37a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 5. mai 2019 #14 Del Skrevet 5. mai 2019 Har viker på dybde med fjorder, og foretrekker selv å være maskinkort. Aldri vært et problem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #15 Del Skrevet 6. mai 2019 Det er ikke hot med menn uten hår Anonymkode: 560c0...439 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå