AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Når merket du på barnet ditt at det begynte å skje noe med hormoner og at humøret ble preget av pubertet eller tidlig pubertet? Og var det konstant etter det først kom? Anonymkode: 63e11...dc5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #2 Skrevet 4. mai 2019 har gutter. #1- rundt 14 #2- 13 og deretter økte jeg alkohol inntekten min betraktelig lol. Anonymkode: 3be01...bda
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #3 Skrevet 4. mai 2019 Da jeg var 13 år. Sønnene mine er tenåringer om 6-8 år. Bare å glede seg. Anonymkode: db257...82d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 Sønnen min på 10 er prepurtertet (eller hva nå det kalles) og det merk er vi GODT på humøret og atferd 😂 Stort sett oppfører han seg veldig bra og er en fornuftig og god gutt, men noen ganger glimter han til. Han prøver å ta litt "avstand" samtidig som han søker mye inn hvis du skjønner 😊 Han har plutselig blitt litt småfrekk og vanskelig å korrigere han, da blir han bare frekkere og prøver å vise at han ikke bryr seg. Vi snakker med han når han trasser, men tar en lengre prat med han når han er "seg selv" igjen og fornuften hans er "tilbake". Han har aldri trasset mot oss før, så vi har vært heldige der, men merker nå nye utfordringer. Vi tar nå foreldre kurs (COS) for å takle dette på best mulig måte. 😊 Gleder meg til puberteten springer ut for fullt 😂😂 (ironisk) Anonymkode: 0a2b1...266 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå