AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Ser etter jobber, men jeg skjønner stort sett ikke hva de skriver om prosjektleder? og ekstremt mye slik. Jeg har erfaring fra butikk og restaurant, thats it. Er det aspergersen? Problemet mitt er at jeg blir så fort sliten i hodet, at jeg ikke holder med like lenge som andre ofte... æsj føler meg som lavstatus og folk må tro jeg har lave ambisjoner. Anonymkode: 81d65...932
Wiskola Skrevet 4. mai 2019 #2 Skrevet 4. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ser etter jobber, men jeg skjønner stort sett ikke hva de skriver om prosjektleder? og ekstremt mye slik. Jeg har erfaring fra butikk og restaurant, thats it. Er det aspergersen? Problemet mitt er at jeg blir så fort sliten i hodet, at jeg ikke holder med like lenge som andre ofte... æsj føler meg som lavstatus og folk må tro jeg har lave ambisjoner. Anonymkode: 81d65...932 Husk en ting, ikke alle kan ha høye stillinger. Det er alle de i vanlige jobber som får samfunnet til å gå rundt. Det er ikke nødvendigvis slik at alle må sikte høyt, og det er helt greit. Man er ikke taper av den grunn. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå