Gå til innhold

Det å vise nytelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at mange tråder handler om at dama ikke vil ta den i toeren, vil ikke svelge og andre ting de reserverer seg for. Skjønner ikke helt poenget med å inkludere ting i sexen som partneren ikke liker, eller enda verre, synes er smertefullt.

En stor del av tenningen min er å se at dama nyter. Visst jeg skulle stå og peise på i toern mens jeg visste at hun ikke likte det, så hadde ikke jeg heller klart å nyte det.

Sexen trenger ikke inneholde så veldig mange krumspring bare jenta klarer å vise nytelse og være aktiv i det som foregår, pirre største sexorganet som er hjernen.

Noe som er problematisk er jenter som ikke er flink til å vise hva de liker under sex, og ikke lar seg rive med og vise nytelse. Tror enkelte jenter fortsatt opplever det som usømmelig å vise kåthet og opphisselse (lite dydig). Synes litt synd på disse jentene som ikke klarer å slippe seg løs og på denne måten under-presterer i senga i forhold til potensialet de har. Jeg kan si med hånda på hjerte at det blir med den ene gangen for min del, for det føles kleint, nesten som jeg skulle gjort noe mot hennes vilje. Så dere jenter som sliter med "dydighets-komplekser" hiv det på dynga, for den generasjonen som så på jenters manglende lyst som dydighet er snart utdødd, bortsett fra de som fortsatt støtter kjønnslemlestelse. Hva er greia med å ønske en partner uten klitoris, da snakker vi toppen av egoisme og forkvakla kvinnesyn.

Anonymkode: 5decd...ddb

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser at mange tråder handler om at dama ikke vil ta den i toeren, vil ikke svelge og andre ting de reserverer seg for. Skjønner ikke helt poenget med å inkludere ting i sexen som partneren ikke liker, eller enda verre, synes er smertefullt.

En stor del av tenningen min er å se at dama nyter. Visst jeg skulle stå og peise på i toern mens jeg visste at hun ikke likte det, så hadde ikke jeg heller klart å nyte det.

Sexen trenger ikke inneholde så veldig mange krumspring bare jenta klarer å vise nytelse og være aktiv i det som foregår, pirre største sexorganet som er hjernen.

Noe som er problematisk er jenter som ikke er flink til å vise hva de liker under sex, og ikke lar seg rive med og vise nytelse. Tror enkelte jenter fortsatt opplever det som usømmelig å vise kåthet og opphisselse (lite dydig). Synes litt synd på disse jentene som ikke klarer å slippe seg løs og på denne måten under-presterer i senga i forhold til potensialet de har. Jeg kan si med hånda på hjerte at det blir med den ene gangen for min del, for det føles kleint, nesten som jeg skulle gjort noe mot hennes vilje. Så dere jenter som sliter med "dydighets-komplekser" hiv det på dynga, for den generasjonen som så på jenters manglende lyst som dydighet er snart utdødd, bortsett fra de som fortsatt støtter kjønnslemlestelse. Hva er greia med å ønske en partner uten klitoris, da snakker vi toppen av egoisme og forkvakla kvinnesyn.

Hvis målet er å beholde klitoris og i det hele tatt klare å føle og utrykke nytelse, så har jo du og dama di nådd toppen. 

For oss som fant klitoris da vi var 10 og hadde ok partnersex fom vi var 19, så virker ambisjonen litt tam. Det er jo så mye gøy man kan gjøre seksuelt! 

Lesber har forresten også analsex. Hele greia med anal er at det skal være litt god-vondt. 

Anonymkode: 7d1ea...3f4

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis målet er å beholde klitoris og i det hele tatt klare å føle og utrykke nytelse, så har jo du og dama di nådd toppen. 

For oss som fant klitoris da vi var 10 og hadde ok partnersex fom vi var 19, så virker ambisjonen litt tam. Det er jo så mye gøy man kan gjøre seksuelt! 

Lesber har forresten også analsex. Hele greia med anal er at det skal være litt god-vondt. 

Jeg tror hele poenget til TS er at man skal ha sex begge nyter, og jeg synes det var et flott innlegg. 

For DEG er greia med analsex at det skal gjøre godt - vondt. For meg er greia at det skal være godt. Dreier det mot vondt er det ikke dagen for det, for meg. For noen er greia at de slett ikke liker det eller ikke ønsker det .. og det er OGSÅ ok! 

Jeg er 100% enig med trådstarter i at det å ha sex som gir den andre ubehag (vedkommende IKKE liker eller tenner på) er helt bak mål, og jeg kan heller ikke forstå dem som da presser på. Sex skal være godt for alle involverte! Kan ikke forstå de som er så egoistiske at de presser på for å få sex som gir partner ubehag eller smerte, og som vedkommende ikke ønsker. Hadde det vært former for sex min mann ikke liker (hvilket det også er), så respekterer jeg det absolutt, og vårt register utelukker det. Jeg har ingen ønsker om egosex, der ikke han også har nytelse av det. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Trolltunge skrev:

Jeg tror hele poenget til TS er at man skal ha sex begge nyter, og jeg synes det var et flott innlegg. 

For DEG er greia med analsex at det skal gjøre godt - vondt. For meg er greia at det skal være godt. Dreier det mot vondt er det ikke dagen for det, for meg. For noen er greia at de slett ikke liker det eller ikke ønsker det .. og det er OGSÅ ok! 

Jeg er 100% enig med trådstarter i at det å ha sex som gir den andre ubehag (vedkommende IKKE liker eller tenner på) er helt bak mål, og jeg kan heller ikke forstå dem som da presser på. Sex skal være godt for alle involverte! Kan ikke forstå de som er så egoistiske at de presser på for å få sex som gir partner ubehag eller smerte, og som vedkommende ikke ønsker. Hadde det vært former for sex min mann ikke liker (hvilket det også er), så respekterer jeg det absolutt, og vårt register utelukker det. Jeg har ingen ønsker om egosex, der ikke han også har nytelse av det. 

Ja, men det er litt selvsagt at sex handler om gjensidig nytelse og velbehag. 

Noen typer sex handler om å pushe grenser, og kanskje blande smerte og vellyst (tenk bdsm), andre om mer direkte velbehag. 

De som oppretter trådene vil jo også at kjæresten skal være engasjert i denne sexen. Og nyte den sammen med dem.

Kjæresten min venta 4 år før han for alvor introduserte noe vi har hatt gjensidig glede av i halvannet år nå. Når jeg ser tilbake, har det vært innslag av det hele veien, i drypp. Hvis du hadde spurt meg før vi blei sammen om jeg tenner på og kunne tenkt meg å gjennomføre det, hadde jeg sagt nei og kanskje tom blitt litt kvalm over spørsmålet. Jeg ville ha avvist det som noe jeg ikke tenner på, før jeg blei gradvis kjent med det gjennom ham. Mulig han blei langsomt klar over det i seg selv, også.

Men det går jo igjen i en del tråder at folk er utålmodige, og introduserer seksuelle ting på måter som kjennes ugreit og, tilfellet analsex, kan være direkte farlig.

Man skal selvsagt ikke ha en type sex man ikke er komfortabel med - og å tvinge noen er rett og slett voldtekt.

Jeg synes samtidig en del virket ganske lukka for forslag til å prøve ting de ikke har tenkt på selv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig!

Og jeg har endelig lært meg å slippe meg løs, og å la kroppen si fra hvordan den har det, måtte øve i mange år da! Nå kommer det godlyder når det gjør godt, og jeg tar mer "styringa" og sørger for at stillinger og bevegelser  blir tilfredsstillende også for meg.

Anonymkode: 88ed8...20e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her: Jeg prøver ikke å si at man ikke skal utforske nye sider med seksualiteten. Det med analsex var bare et eksempel, visst dama liker analsex så er ikke det noe problem, da kan jeg utføre analsex på henne med god samvittighet og i visshet om at hun liker det. Og når partneren liker det og gir klart uttrykk for det, så gir det meg større tenning og nytelse, det var poenget. Motsetningen var når dama ikke liker det og partneren bruker argumenter som at: det er veldig vanlig å ha analsex, eksen digget analsex, du kommer til å like det til slutt, det tenner meg så voldsomt.

Det siste argumentet "det tenner meg så voldsomt" ja det kan absolutt tenne meg også, men det er under forutsetning av at partneren liker det. Og visst partneren ikke liker det så gir det meg ingen nytelse og gjøre det heller, og da kan vi kutte ut den biten og fokusere på ting som begge liker. Også har vi noen gråsoner siden største sexorganet er hjernen, jeg kan gjøre ting som jeg ikke nødvendigvis liker så godt, men visst jeg vet partneren synes det er veldig deilig så kan jeg gjøre det allikevel. Da ligger min nytelse i og se at hun nyter det, og hennes nytelse gjør meg kåt, da blir det deilig for meg også. Jeg kan få orgasme av ting som nødvendigvis ikke er så fysisk godt, men stimulerer hjernen på en deilig måte  🙂 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det ikke godt, dersom det gjør vondt. Visste ikke at god-vondt var greia? Da betyr det at vedkommende som utfører analsex gjør noe fullstendig galt... 

Anonymkode: 24e0f...849

• Liker 3
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lettere å vise lyst når man er trygg på den man har sex med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du var toersjef, hadde du klart det.

Anonymkode: 88173...703

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken aldersgruppe har du sex med? For kvinner kan det ta mange år å løse gåten ved sin egen seksualitet. Jeg er snart 29 og har hatt sex i 14 år, og jeg oppdager stadig nye ting, og blir mer og mer komfortabel med meg selv. Det har vært en reise som startet med at jeg trodde min oppgave var å se sexy ut og lage lyder. Nå er det en mer organisk, menneskelig opplevelse med masse kjærlighet og lydene får komme naturlig i stedet for påtvingte AaAH 😂 en vennine som også begynte å ha sex som 15åring hadde ikke orgasmer før hun var 19. Hun sa hun fikk orgasmer, men innrømte så at hun tok feil fordi hennes kjæreste nr 2 hadde gitt henne en ordentlig en. Kvinner er komplekse, følsomme, intelligente vesener med masse tanker som surrer hele dagen, det beste du kan gjøre er å snakke åpent og holde øyekontakt, la henne få slippe til med sårbarheten sin. Jeg har selv fått utvikle meg seksuelt de gangene jeg har vært med noen som genuint vil vite hva jeg liker, hvordan de kan gjøre det best mulig, samtidig som de stryker, kysser og klemmer på. Love is the only way assåååå.

Anonymkode: 3b895...fb7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det ikke godt, dersom det gjør vondt. Visste ikke at god-vondt var greia? Da betyr det at vedkommende som utfører analsex gjør noe fullstendig galt... 

Anonymkode: 24e0f...849

Har hatt analsex nesten 20 år...Noen ganger er det godt. Andre ganger deilig god-vondt. En sjelden gang bare vondt, da er noe gått galt. 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her: Jeg prøver ikke å si at man ikke skal utforske nye sider med seksualiteten. Det med analsex var bare et eksempel, visst dama liker analsex så er ikke det noe problem, da kan jeg utføre analsex på henne med god samvittighet og i visshet om at hun liker det. Og når partneren liker det og gir klart uttrykk for det, så gir det meg større tenning og nytelse, det var poenget. Motsetningen var når dama ikke liker det og partneren bruker argumenter som at: det er veldig vanlig å ha analsex, eksen digget analsex, du kommer til å like det til slutt, det tenner meg så voldsomt.

Den mannlige kjæresten min sa ofte nei til å få noe mer enn et kyss der bak. Så var en finger ok. Etter halvannet år kjøpte vi det første leketøyet ment for ham. Han var nesten sjokkert. Du kommer til å like det, har jeg sikkert sagt. Det tenner meg voldsomt, definitivt. Eller, jeg tror jeg sa at han er vakker når han nyter. 

Han visste ikke at han likte det, før jeg pusha ham. Nå får han orgasmer mange menn kan misunne ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...