Gå til innhold

Vask av tynnstrømpebukser 50-100 den i vaskeposer. Hvor store vaskeposer og hvor mange strømpebukser i hver pose?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vask av tynnstrømpebukser 50-100 den i vaskeposer. Hvor store vaskeposer og hvor mange strømpebukser i hver vaskepose, bruker dere?
Takk for svar! :hallo:

Anonymkode: 03ee7...69a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stapper en nylonstrømpebukse ned i en av sønnens store hvite tennissokker, og hiver det i vaskemaskinen. En strømpebukse pr tennissokk. 

Går helt fint det.

Anonymkode: fe54b...f4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stapper en nylonstrømpebukse ned i en av sønnens store hvite tennissokker, og hiver det i vaskemaskinen. En strømpebukse pr tennissokk. 

Går helt fint det.

Anonymkode: fe54b...f4b

Takk for tips! :) Er det best å bruke flytende tøyvaskemiddel (milo feks) ved vask av tynnstrømpebukser?

AnonymBruker
Skrevet

Bruker store vaskepose og har fem-seks i hver. Vasker på ullprogram med milo og bh. 

Anonymkode: 04020...e25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker store vaskepose og har fem-seks i hver. Vasker på ullprogram med milo og bh. 

Anonymkode: 04020...e25

Tusen takk for god hjelp! :hjerte:

Gjest Melis123
Skrevet

Vasker dem uten pose, på helt vanlig 40 eller 60 graders vask. Holder seg lenge uansett😊 er hundene som lager hull i mine, ikke vaskemaskinen😊

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Melis123 skrev:

Vasker dem uten pose, på helt vanlig 40 eller 60 graders vask. Holder seg lenge uansett😊 er hundene som lager hull i mine, ikke vaskemaskinen😊

Takk for råd! :hjerte: 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vask av tynnstrømpebukser 50-100 den i vaskeposer. Hvor store vaskeposer og hvor mange strømpebukser i hver vaskepose, bruker dere?
Takk for svar! :hallo:

100 den er ikke akkurat det jeg forbinder med tynnstrømpebuker! :blink:

Hvor store er vaskeposene dine? Det avgjør hvor mange strømpebuker som kan vaskes i hver pose.

Små poser betyr færre strømpebukser. Vask like farger sammen.

Anonymkode: 79891...63b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor store er vaskeposene dine? Det avgjør hvor mange strømpebuker som kan vaskes i hver pose.

Haha, enig. Er ikke det helt vanlige strømpebukser? "Tynnstrømpebukser" er vel heller 15-20 denier. 

Anonymkode: 815a8...c50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for råd og informasjon :hjerte: Jeg har disse størrelsene på vaskeposer: "Størrelser: 1 stk. 30x40 cm (hvit) og 2 stk. 40x50 cm (hvit og svart)." https://www.ikea.com/no/no/p/pressa-vaskepose-sett-3-stk-50219063/

Kan jeg ha 4 eller 5 stk 100 den strømpebukser i en slik pose som er 40X50 cm?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, enig. Er ikke det helt vanlige strømpebukser? "Tynnstrømpebukser" er vel heller 15-20 denier. 

Anonymkode: 815a8...c50

Dere har rett :blush: 

AnonymBruker
Skrevet

Tåler 50 den og 100 den strømpebukser ganske mye? Kan jeg like greit vaske de uten vaskepose?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tåler 50 den og 100 den strømpebukser ganske mye? Kan jeg like greit vaske de uten vaskepose?

Selv om det står: "Maskinvask på 40 grader. Anbefalt bruk av vaskepose."https://www.pierrerobert.no/no_NO/tilbud-outlet/tights-100-den/A714.html?cgid=SALE&dwvar_A714_color=black&dwvar_A714_size=36-40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...