AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Vi skal ha konfirmasjon i morgen. Skal ha på meg en omslag kjole, som er mørke blå med hvite striper. Hvilken farge skal jeg ha på nylon strømpene. Svarte eller hud farget? Anonymkode: 8d28d...dee
Gjest #Rasshøl Skrevet 4. mai 2019 #2 Skrevet 4. mai 2019 Svarte. Det er finest. Jeg har alltid svarte strømper.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #3 Skrevet 4. mai 2019 Helt klart hudfarget. Men det er jo stikk i mot hva som er ”in” av den jevne KG bruker. Anonymkode: c17b0...59c 4
Ullvott Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 Enig med de andre: Hudfarget. Svarte bruker jeg kun på vinteren. Til mørkeblå klær pleier jeg sjelden bruke svarte strømper i det hele tatt, for det er en vanskelig kombinasjon, synes jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #5 Skrevet 4. mai 2019 1 minutt siden, Ullvott skrev: Enig med de andre: Hudfarget. Svarte bruker jeg kun på vinteren. Til mørkeblå klær pleier jeg sjelden bruke svarte strømper i det hele tatt, for det er en vanskelig kombinasjon, synes jeg. Er brun bedre? På vinteren kan man ikke bruke hudfarget. Anonymkode: 6b77c...270
Ullvott Skrevet 4. mai 2019 #6 Skrevet 4. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er brun bedre? På vinteren kan man ikke bruke hudfarget. Anonymkode: 6b77c...270 Når det gjelder vinter: ja, da ville jeg gått for brunt eller blått (hvis du finner matchende blåfarge). Men på denne tiden av året: definitivt en eller annen hudfargevariant. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #8 Skrevet 4. mai 2019 Jeg hadde gått for svarte! Jeg bruker ikke noe annet, men jeg er veldig blek. Synes uansett at det passer seg best med svarte i en konfirmasjon. Anonymkode: 19ad6...2f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå