AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Missunner de egentlig litt, for de har gode jobber, tiltrekker seg mye bra osv. Men så har vi oss som erfarer at livet ikke går på skinner, er ofte en nedtur etter hver opptur og hele livet bare føles som et strev. Så skriver man eller snakker om dette så kommer de andre negative menneskene og skiver "dette er livet dessverre". Så hva er sant? Skal man være glad for livet eller skal man tenke at man ikke bør være for høyt oppe? Anonymkode: ce3ee...149
Gjest #Rasshøl Skrevet 4. mai 2019 #2 Skrevet 4. mai 2019 Jeg syns de er heldige jeg. De som er svært glade, positive og alltid ser lyset i enden av tunnelen. Det virker så deilig å ikke være pessimist, realistisk og negativ. Naivt? Ja, de virker naive. Men de har muligens ikke så mange bekymringer, og negative ting som påvirker dem negativt. Derfor tenker jeg at de er heldige. Muligens har de folk som hjelper dem, og det hjelper på.
Gjest theTitanic Skrevet 4. mai 2019 #3 Skrevet 4. mai 2019 Alle som er glade er heldige. Blås i hvorfor men nyt, sier jeg da. Noen evner å kun tenke på problemer kun i det øyeblikket de er et faktum, eller de venter til det ordner seg selv. Misunnelsesverdig. Kunne ønske det var sånn for meg også.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 ts her, jeg er enig. Jeg missunner dem veldig. Jeg får faktisk vondt i hodet noen ganger av pessimismen. Jeg har drømmer, men jeg tenker bare at det er urealistisk og heller bør gå for et litt kjedeligere liv. Anonymkode: ce3ee...149
SoWhat? Skrevet 4. mai 2019 #5 Skrevet 4. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: ts her, jeg er enig. Jeg missunner dem veldig. Jeg får faktisk vondt i hodet noen ganger av pessimismen. Jeg har drømmer, men jeg tenker bare at det er urealistisk og heller bør gå for et litt kjedeligere liv. Anonymkode: ce3ee...149 Det er bra å ha drømmer, og ikke gi dem opp! Jeg kaller meg sjelden glad og lykkelig, men jeg er tilfreds stort sett, og takker alle gode makter fordi jeg er tildelt optimisme! Den kan nok virke naiv, men fakta er at den har reddet meg gjennom ting. Jeg vet godt at livet kan være utfordrende, eller iallefall deler av det. Så er det de lykkelige stundene, og om ting er vanskelig og utfordrende tenker jeg og vet, at det blir bedre. Vil ikke akkurat kalle meg selv naiv, men skjønner om de mer frustrerte kaller meg det.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #6 Skrevet 4. mai 2019 Man ha rnå fått utdelt dette livet, og da er det opp til en selv hvordan man ønsker å forholde seg til det. Man kan fokusere på det negative og være pessimist, eller man kan fokusere på det positive. Opp til deg hvordan du ønsker å leve ditt liv. Anonymkode: ad5d1...0d3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #7 Skrevet 4. mai 2019 Livet går ikke alltid på skinner for oss optimister heller, men det gjelder å fokusere på det positive. Jeg kan likevel glede meg som et barn over god kaffe, solskinn, en ekstra fridag, hjemmelaget pizza osv Anonymkode: b3605...de2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå