Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har nå gått tom for balsam, og har bare 40 kr å bruke på det...Noen som vet om et så billig alternativ som ikke ødelegger håret mitt?

Sleng gjerne på forslag til sjampo også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av billigproduktene er det Pantene som har funket for meg, men det kommer vel an på hårtype.

Gjest gjest1
Skrevet

Dove!

Hvis du panter ca 30 flasker, så kan du kjøpe min nye favorittshampo; brilliant brunette av John Frieda (Vita)! Den er så god...hvis du er brunette that is ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Trådstarter her...Takk for tips...Er brunette ja :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Da kan jeg virkelig anbefale den serien. Brukte tidligere frisørprodukter, men Brilliant Brunette er nesten bedre.. Dessuten lukter den så utrolig godt.

Etter å ha lest litt bedre..du leter etter balsam ja? Finner det i samme serien :)

Skrevet
Dove!;)

Dove er den verste jeg har hatt, så det er nok veldig forskjellig fra person til person :)

Gjest lokomotivet
Skrevet

Elvital, eneste butikk-balsom som jeg har vært fornøyd med.

Gjest lokomotivet
Skrevet

Elvital, eneste butikk-balsom som jeg har vært fornøyd med.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for forslag! Da får jeg spinke og spare litt og kanskje prøve den du foreslo Susanne. ellers blir det nok en av de andre ja :)

Skrevet

Skal du ha noe skikkelig billig er jo first-price eller x-p fra coop et alternativ. koster ca 10 kr og er helt ok, om ikke akkurat favoritten. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker både shampoo og balsam fra Divine jeg :-) Godt alternativ når jeg har lite penger å bruke på denslags. (men nå skal jeg jammen meg se etter den som Susanne foreslo jeg og!)

Skrevet

Har prøvd Sunsilk sine produkter nå og de viser seg å passe bra til håret mitt.

Skrevet

Europris har merkevarer til lavere pris.

Vil ikke trekke frem noe spesielt merke, men de har flere å velge mellom.

I tillegg har jeg sett at Sunsilk deler ut prøver i større dagligvarebutikker. På Ultra sto det flere kartonger som folk kunne forsyne seg av.

Det er jo ingen vits i å overdrive med balsam, så en slik pakke kan nok holde til 2 vask i alle fall.

Gjest Anonymous
Skrevet

Må man være naturlig brunette for å bruke den brilliante brunette serien. Eller funker den på farget håt også mon tro?

Gjest gjest1
Skrevet
Må man være naturlig brunette for å bruke den brilliante brunette serien. Eller funker den på farget håt også mon tro?

Det står den er for naturlige og fargede brunetter :)

Gjest Cerise
Skrevet

Hmm,kanskje jeg skal prøve denne neste gang? Hvordan virker denne shampoen mot tørt hår da Susanne?

Gjest Cerise
Skrevet

og balsamen selvfølgelig... *postet innlegg litt for fort ja.. :oops: *

Gjest gjest1
Skrevet
Hmm' date='kanskje jeg skal prøve denne neste gang? Hvordan virker denne shampoen mot tørt hår da Susanne?[/quote']

Hm..det er jeg ikke helt sikker på. Håret mitt er normalt/bittelitt tørt, og for det fungerer den bra. Ble veldig positivt overrasket over balsamen, kjøpte den egentlig bare fordi den lukter så godt :oops: Har i ettertid kjøpt shampoen, veldig bra den også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...