AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Noen gode tips til en god vibrator? En jeg kan bruke både med og uten partner? Helst ikke for dyr og bør kunne kjøpes på nett😜 Anonymkode: b7d73...d3a
Adina Skrevet 4. mai 2019 #2 Skrevet 4. mai 2019 Fikk testet denne https://erotikknett.no/Vibrator/Mini-vibrator/Exposed-nocturnal-lipstick-vibrator den er helt rå! Kanskje ikke like dype vibrasjoner som tango, men så er den også ganske mye billigere... Dessverre koster gode vibratorer litt 😞
Resignert Skrevet 4. mai 2019 #3 Skrevet 4. mai 2019 (endret) 4 hours ago, AnonymBruker said: Noen gode tips til en god vibrator? En jeg kan bruke både med og uten partner? Helst ikke for dyr og bør kunne kjøpes på nett😜 Anonymkode: b7d73...d3a Litt uklart for meg hva du mener med "både med og uten partner" Om du tenker at partner bruker vibratoren på deg, eller at du bruker den selv, under samleie. Om du tenker å bruke vibrator under samleie, er det en viss mulighet for at det vil virke distraherende eller kompliserende for en mannlig partner. En litt kraftig vibrator tar en del plass, og kan ta bort fokus. Jeg må dessverre innrømme at jeg har det på den måten, selv om dama har godt utbytte av vibrator o.l. Om du likevel ønsker å prøve, er "Magic Wand" kanskje den aller beste/kraftigste. Men er dyr, stor, og har ledning. Endret 4. mai 2019 av Resignert
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 1 time siden, Resignert skrev: Litt uklart for meg hva du mener med "både med og uten partner" Om du tenker at partner bruker vibratoren på deg, eller at du bruker den selv, under samleie. Om du tenker å bruke vibrator under samleie, er det en viss mulighet for at det vil virke distraherende eller kompliserende for en mannlig partner. En litt kraftig vibrator tar en del plass, og kan ta bort fokus. Jeg må dessverre innrømme at jeg har det på den måten, selv om dama har godt utbytte av vibrator o.l. Om du likevel ønsker å prøve, er "Magic Wand" kanskje den aller beste/kraftigste. Men er dyr, stor, og har ledning. Takk for godt svar. Vil gjerne ha den med under samleie også, eller før evt. Hva vil du da evt anbefale jeg kan benytte sammen med partner. Gjerne trådløs🤭 Anonymkode: b7d73...d3a
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #5 Skrevet 4. mai 2019 1 time siden, Adina skrev: Fikk testet denne https://erotikknett.no/Vibrator/Mini-vibrator/Exposed-nocturnal-lipstick-vibrator den er helt rå! Kanskje ikke like dype vibrasjoner som tango, men så er den også ganske mye billigere... Dessverre koster gode vibratorer litt 😞 Den så jo veldig liten og snerten ut da😜 Anonymkode: b7d73...d3a
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #6 Skrevet 4. mai 2019 Jeg vil for alltid sverge til womanizer! En helt annen type orgasme enn med vibrator syns jeg. Kan fint brukes med partner i stillinger som doggy. Anonymkode: b466c...b04 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #7 Skrevet 4. mai 2019 Denne! Kraftig men likevel en størrelse som gjør den fullt mulig å bruke sammen med partneren. Anbefales!!! Jeg har en hjemme og en på hytta... Anonymkode: 2177a...170
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå