Gå til innhold

Hvor mange av dere Triumph-bh?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange av dere Triumph-bh?

Hvilke er det type bruker du?

Jeg bruker det, og den jeg bruker heter Amorette charm

Anonymkode: 8fa55...e9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker ikke de. Trenger ikke sånne dyre bher, kjøper fine søte billige på hm😍

Anonymkode: 028af...195

AnonymBruker
Skrevet

For store i omkrets, og for liten i cup... Så kan dessverre ikke. Men hadde vært kjekt og kunne kjøpt litt rimeligere BH-er. Og synes de har mye fint!

Anonymkode: 8806b...961

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For store i omkrets, og for liten i cup... Så kan dessverre ikke. Men hadde vært kjekt og kunne kjøpt litt rimeligere BH-er. Og synes de har mye fint!

Koster de ikke 400-500 kr stykke?

Kjøper to pakk fra hm på tilbud til 75 jeg😊

Gjest Elseby13
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte det før, men med samme problemet som deg. Amourette har dessuten såpass lav skjæring at puppene faller ut hele tiden.

Nå sverger jeg til Freya, store cuper og smal rundt ryggen. På nett er de gjerne på tilbud også.

Skrevet

Jeg har flere Triumph BHer. Har blant annet amurette og true curves  De er av god kvalitet.  Syntes de sitter godt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker "Sexy angel". Er den eneste typen BH jeg har prøvd som jeg synes sitter godt og er komfortabel. Den er av type push-up, men for meg med små bryst er det ikke noen forskjell på akkurat det og vanlig BH, men den er ikke helt sånn tynn som er fint siden jeg har nesten kronisk stive brystvorter, så ved en helt tynn BH så synes det igjennom. Har vel 4 eller 5 stk i forskjellige farger som jeg bytter mellom. 

Anonymkode: 79dc4...156

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Koster de ikke 400-500 kr stykke?

Kjøper to pakk fra hm på tilbud til 75 jeg😊

Jo, så ca 800-1000kr billigere enn de jeg må kjøpe = billig 😉 70H finnes dessverre ikke over alt...

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, så ca 800-1000kr billigere enn de jeg må kjøpe = billig 😉 70H finnes dessverre ikke over alt...

Huff da.

Klarer ikke forestille meg hvordan det er å ha så store. Er de ikke veldig i veien og tunge?😯

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huff da.

Klarer ikke forestille meg hvordan det er å ha så store. Er de ikke veldig i veien og tunge?😯

Skjønner heller ikke hvorfor de bhene du må ha er så himmla dyre. Hva er de laget av liksom?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skjønner heller ikke hvorfor de bhene du må ha er så himmla dyre. Hva er de laget av liksom?

BH'er i "spesial"størrelser koster flesk. Det er bare de størrelsene som fabrikeres i store kvanta som koster lite.
For oss som har kort lengde rundt og diger cup, så koster gode BH'er flesk.
70K her. Kan ikke lenger kjøpe BH'er på Triumph da 70 kun går opp til G, og 80 rundt blir som å ha på seg en rockering.

AnonymBruker
Skrevet

:vinke: Jeg har!

9106940?w=1024&h=1024

Anonymkode: 27b32...998

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Triumphs Amorette charm er favorittBH-en min. Bestilte flere til for noen dager siden!

Lurer på om den typen er å få tak i som glatt t-skjorte-BH noe sted? 

Anonymkode: ae5f3...1ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Triumph Ladyform til hverdags nå, men har også noen fra Abecita som jeg er veldig glad i. Triumphen pleier jeg å betale i underkant av 400,- for, kjøper flere når jeg finner den på salg. Sliter med at stroppene sklir ned på de fleste bh´er og har endelig funnet en som sitter uten at skålene forsvinner oppunder haken fordi jeg må stramme stroppene nesten til det innerste. 

Anonymkode: 10a26...451

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Huff da.

Så lenge man har skikkelig BH, funker det greit. Og husk at H er ikke H. Når man har så liten omkrets, må man fort opp i cup om man er bittelitt størrre enn gjennomsnittet. Mamma bruker 85E og hun har større enn meg 😉

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange av dere HAR Truiuph-bh?

Anonymkode: 136a1...141

Skrevet

Jeg har tre BHer fra Triumph, en sports-BH, en minimizer og en vanlig. Sports-BHen er god, men de to andre egner seg best til daffing hjemme. De er vide rundt, og ganske behagelige, men gir lite støtte.

Prismessig tenker jeg på Triumph som mellomdyre. De er en god del dyrere enn BHer fra H&M og andre kjeder, men billigere enn kvalitetsmerker som Freya og Panache, som forøvrig er mine favoritter. 

Skrevet

Bruker ikke det merket lenger etter at jeg oppdaget at Change sine har en fasong som passer meg bedre. Med Triumph så slet jeg alltid med stropper som gled ned av skuldrene. Etter jeg "konverterte" til Change er problemet blitt mye mindre. Favoritten for min fasong er imidlertid Lise Charmel. De sitter utrolig godt på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...