AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Del Skrevet 4. mai 2019 For meg er en bluse til 600 et relativt dyrt plagg. Jeg pleier sjeldent å bruke noe mer enn ca 300 kr på topper/overdeler. Jeg hadde den på meg en times tid, og da var den super-krøllete! Kan jeg be om pengene tilbake eller er det ikke innafor? Anonymkode: a7d71...4af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #2 Del Skrevet 4. mai 2019 Haha! Pengene tilbake for den ble krøllete? Dummeste jeg har hørt, er jo ikke noe galt med plagget? Er vel laget i et stoff som krøller seg fort da. Anonymkode: dbca6...c3a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 4. mai 2019 #3 Del Skrevet 4. mai 2019 Ikke enig med den over. Et dyrt plagg bør være av god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #4 Del Skrevet 4. mai 2019 Akkurat nå, Elseby13 skrev: Ikke enig med den over. Et dyrt plagg bør være av god kvalitet. Plagg i lin kan være dyre og av god kvalitet, men blir fortsatt krøllete. Anonymkode: f21c1...4b2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #5 Del Skrevet 4. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg er en bluse til 600 et relativt dyrt plagg. Jeg pleier sjeldent å bruke noe mer enn ca 300 kr på topper/overdeler. Jeg hadde den på meg en times tid, og da var den super-krøllete! Kan jeg be om pengene tilbake eller er det ikke innafor? Anonymkode: a7d71...4af Kommer vel an på hvilken type materiale blusen er laget av? Selv om jeg kjøper en superdyr bukse i lin, vet jeg at det ser ut som om jeg har sovet i den etter veldig kort tid. Anonymkode: 7ce21...525 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #6 Del Skrevet 4. mai 2019 Det er ikke innafor med mindre butikken/selger lover at den ikke skal bli krøllete. (noe jeg tviler på at selger/butikken har gjort). Bunadsskjorta mi blir krøllete bare jeg tar den på meg, og den kostet veldig mye mer enn 600 kr. Den blir krøllete fordi den er i lin. Anonymkode: 2fe83...847 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #7 Del Skrevet 4. mai 2019 En bluse til 600,- er ikke akkurat et high end-produkt, og selv de dyreste blusene kan man ikke forvente skal være krøllefri. Kjøp deg et strykejern... Anonymkode: 4fb71...433 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #8 Del Skrevet 4. mai 2019 Jeg tenker dette ikke er innenfor å klage på, med mindre butikken/plagget har lovet at det ikke skal krølle. Noen stoffer krøller seg lett, og sånn er det bare. Det er noe helt annet enn om knappene faller av eller sømmene revner liksom. Anonymkode: 22840...761 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #9 Del Skrevet 4. mai 2019 Ts her. Den er 100% viscose, et stoff som vanligvis ikke krøller så lett... Anonymkode: a7d71...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #10 Del Skrevet 4. mai 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Den er 100% viscose, et stoff som vanligvis ikke krøller så lett... Anonymkode: a7d71...4af Oi, det er jo billig og dårlig, syntetisk materiale. Hvorfor betalte du 600 for noe slikt? Anonymkode: f21c1...4b2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #11 Del Skrevet 4. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, det er jo billig og dårlig, syntetisk materiale. Hvorfor betalte du 600 for noe slikt? Anonymkode: f21c1...4b2 Tror du må lese deg opp på viskose. Det er laget av bomull. Men krøller lett, ja! Anonymkode: a6203...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #12 Del Skrevet 4. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror du må lese deg opp på viskose. Det er laget av bomull. Men krøller lett, ja! Anonymkode: a6203...ede Ok, da blandet jeg. Anonymkode: f21c1...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #13 Del Skrevet 4. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du må lese deg opp på viskose. Det er laget av bomull. Men krøller lett, ja! Anonymkode: a6203...ede Tror du må ta til deg ditt eget råd. Viskose lages ikke av bomull, det ville være rimelig bortkastet. Men du har rett i at AB...4b2 tar feil. Viskose kan ha mange forskjellige egenskaper, ettersom hvordan det er fremstilt. Så å si at viskose er billig og av dårlig kvalitet blir i beste fall veldig unøyaktig. Anonymkode: 3c9dc...a51 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #14 Del Skrevet 4. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du må lese deg opp på viskose. Det er laget av bomull. Men krøller lett, ja! Anonymkode: a6203...ede Viskose er laget av tungt kjemikaliebearbeidet fiber. Type bambus og annet restemateriale fra treindustrien. Og, nei, viskose krøller vanligvis ikke. Anonymkode: 9fe24...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #15 Del Skrevet 4. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du må lese deg opp på viskose. Det er laget av bomull. Men krøller lett, ja! Anonymkode: a6203...ede Viskose er IKKE laget av bomull. Det er laget av cellulosefiber, denne cellulosen kan framstilles av prosessert bomull, men det er mer vanlig å bruke tre. Det er derimot ikke det samme som bomull, og kan definitivt regnes som "billig dritt". Tror kanskje du skal lese deg opp litt selv, fordi dette kunne til og med wikipedia fortelle meg. Anonymkode: 84eb6...e75 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 4. mai 2019 #16 Del Skrevet 4. mai 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: Oi, det er jo billig og dårlig, syntetisk materiale. Hvorfor betalte du 600 for noe slikt? Anonymkode: f21c1...4b2 Viskose er ikke syntetisk. Og krøller og krymper. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #17 Del Skrevet 4. mai 2019 Det er stoffet og ikke prisen som gjør at den krøller seg Anonymkode: 072d9...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #18 Del Skrevet 4. mai 2019 Det er polyester som er den billige driten. Som lukter svette etter 1 dags bruk og ikke går å vaske bort. Viskose har mye bedre egenskaper. Anonymkode: 2d2b2...a0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå