Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Erfaringer? ser de har billigere telefoner enn de fleste andre butikker, men hvorfor? 

Anonymkode: a8875...2b8

Videoannonse
Annonse
Gjest Juks
Skrevet (endret)

Ja, har kjøpt flere ting derifra, alt fra PC til TV. Måtte bytte inn pc'en etter noen uker, det var ingen problemer med dette. 

Har ingen negative merknader om Komplett.

Endret av Juks
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Juks skrev:

Ja, har kjøpt flere ting derifra, alt fra PC til TV. Måtte bytte inn pc'en etter noen uker, det var ingen problemer med dette. 

Har ingen negative merknader om Komplett.

hvordan er det med garanti osv? 
Hvis jeg får en vare som ikke funker .
Føle det er tryggere å kjøpe på fysiske butikker, men det er ofte dyrerre.

AnonymBruker
Skrevet

At telefonene er billigere handler mest sannsynlig om at de ikke har et fordyrende mellomledd som en fysisk butikk. De er både grossist og detaljist.

Anonymkode: 49c7c...90d

• Liker 1
Gjest Juks
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Garantier står opplyst, og er tilsynelatende lik vanlige butikker. Og loven om reklamasjonsrett er like gjeldende for Komplett som hos en lokal butikk. 

AnonymBruker
Skrevet

Har handlet der mange ganger, aldri noen problemer! De to siste mobilene mine er kjøpt derfra, blant annet. Anbefales.

Anonymkode: b40c5...704

Skrevet

Komplett.no er vel den største og kanskje den mest seriøse netthandelen vi har her i landet.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har handlet fra komplett i alle år. De har en kjempebra returordning og 60 dagers åpent kjøp. Bare gode erfaringer herfra!

Anonymkode: b355e...364

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt mye fra Komplett.no opp gjennom årene. Alltid helt greit. De er også reale med hensyn til behandling av reklamasjoner. Ikke noe krangel og masse spørsmål. De spurte om bilde en gang bare, og da jeg viste dem det, var det greit og jeg fikk ny vare "gratis". Behøvde ikke sende den ødelagte varen i retur (har klagd på ødelagt vare innenfor garantiperioden to ganger).

Kan ikke komme på noe trøbbel jeg har hatt med Komplett på alle disse årene.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kjøpt pc,- Div. foto der, bra pris og ingen problemer, -i butikk Møllergata -Oslo,

-vet ikke om den er der lenger.

a.

Endret av Sliten&kjørt51
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg anbefaler også Komplett. Aldri noe tull. God hjelp hvis du støter på et problem også.

Gjest #Rasshøl
Skrevet

Ja, kjøpt masse derifra. Mottat alt jeg har kjøpt. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har også handet fra komplett.no i mange år. Kjøpt pc'er, telefoner og TV for å nevne noe. Har heller aldri hatt problemer når vi har handlet der.

Anonymkode: 8f872...51b

Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I Norge er garantier søppel. Alltid gjør det tydelig at du leverer den tilbake på reklamasjon. La butikken bruke garanti hvis de ønsker.

Har hatt to returer til komplett. En var på en laptop, fikk da pengene fort tilbake på konto (pcn bare sluttet å funke etter noen år). En annen gang fikk jeg feil på en rambrikke. Da sende de meg ny og sa jeg bare kunne resirkulere den gamle.

Mye enklere å reklamere til Komplett enn til Elkjøp. Fordel at alt skjer skriftlig også. På Elkjøp står det jo en idiot og sier nei når du reklamerer. Har aldri opplevd at Elkjøp følger forbrukerkjøpsloven.

Endret av abrasiveRefraction
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler også Komplett. Kjøpt tlf der, ingen problem.

Anonymkode: d08f3...a87

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å IKKE kjøpe PC der. De har en helt utrolig dårlig service! 

Anonymkode: 0f049...b37

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg er uenig med at de har dårlig service på PC. Jeg har opplevd det motsatte, helt utrolig god service. Også da jeg måtte sende inn PC til reparasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Handlet der mange ganger. Ingen problemer. Da vannkjøleren til PC røyk fikk jeg ny uten krangel på garantien. Raskt og effektivt.

Anonymkode: 2b1bb...627

AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2019 den 22.06, AnonymBruker skrev:

Anbefaler å IKKE kjøpe PC der. De har en helt utrolig dårlig service! 

Anonymkode: 0f049...b37

En sak har alltid flere sider. En slik påstand uten noen forklaring av omstendighetene betyr ingenting.

Anonymkode: 6a914...250

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...