AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Min utvalgte vil visst ikke ha barn. Dette kom som et stort sjokk og i etterkant skjønner jeg hvorfor han var så snill å kjøpe angrpiller til meg samt fotfølge p-pillene mine. Jeg er snart for gammel. Jeg er så lei meg. Jeg vet ikke om jeg skal avslutte det hele. Han er en perfekt kjæreste, men dette ble for mye. Særlig ettersom jeg vet at han har holdt det skjult de gangene jeg har nevnt " når vi får barn". Det går sikkert på verdier også siden mennesker generelt gir livet mening, ikke ting. Han vil ha båt, jeg vil ha barn.. Jeg kommer bare til å føle meg brukt fremover, selv om tanken ikke er helt rasjonell. Kroppen blir plutselig et leketøy og ikke noe mer. Han kjenner sikkert på det samme, at han blir en spermdonor og intet annet. Utrolig hva en sånn konflikt kan ødelegge Anonymkode: 7dd36...cc3 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #2 Skrevet 4. mai 2019 Båt er da enda mer givende enn barn. Synes du opptrer urimelig i denne situasjonen. Anonymkode: f4bb3...323 1
Cuckold Skrevet 4. mai 2019 #3 Skrevet 4. mai 2019 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker said: Min utvalgte vil visst ikke ha barn. Dette kom som et stort sjokk og i etterkant skjønner jeg hvorfor han var så snill å kjøpe angrpiller til meg samt fotfølge p-pillene mine. Jeg er snart for gammel. Jeg er så lei meg. Jeg vet ikke om jeg skal avslutte det hele. Han er en perfekt kjæreste, men dette ble for mye. Særlig ettersom jeg vet at han har holdt det skjult de gangene jeg har nevnt " når vi får barn". Det går sikkert på verdier også siden mennesker generelt gir livet mening, ikke ting. Han vil ha båt, jeg vil ha barn.. Jeg kommer bare til å føle meg brukt fremover, selv om tanken ikke er helt rasjonell. Kroppen blir plutselig et leketøy og ikke noe mer. Han kjenner sikkert på det samme, at han blir en spermdonor og intet annet. Utrolig hva en sånn konflikt kan ødelegge Anonymkode: 7dd36...cc3 Jeg tror åpenhet og ærlighet med fordel kan få høyere status i mange forhold. I vår tid er det litt for mange som forsvarer at man ikke skal fortelle mer enn det man selv har nytte av, og her har det åpenbart vært noen som har trodd noe og noen som har latt noen tro, men visst at det ikke ville være aktuelt. Så snakk sammen tidlig om det som er viktig, og ta konsekvensen om dere ikke passer sammen. Å få barn er så viktig for en del av oss at det er helt avgjørende å finne en partner som deler dette målet. Endret 4. mai 2019 av Cuckold 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Båt er da enda mer givende enn barn. Synes du opptrer urimelig i denne situasjonen. Anonymkode: f4bb3...323 Herregud for en idiot du er! Kjæresten er den som er urimlig her;ikke HI! Anonymkode: 48ecc...b63 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #5 Skrevet 5. mai 2019 Jeg er en kvinne som ikke vil ha barn, men jeg elsker sex likevel. Det er som en deilig treningsøkt med intense kjærlighetsfølelser. Ta en pause fra sex og mediter på det. Du er ikke en kropp som blir brukt, kjæresten din elsker deg og vil være så nær deg som han kan. Anonymkode: 429fc...a94
wilma85 Skrevet 5. mai 2019 #6 Skrevet 5. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud for en idiot du er! Kjæresten er den som er urimlig her;ikke HI! Anonymkode: 48ecc...b63 det er ikke urimelig og ikke ønske seg barn. Han har verken lovet noe eller løyet for ts. Så han har ikke gjort noe galt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå