Gå til innhold

Hvorfor gå over fra Tinder til Snapchat eller Messenger etter få mld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har flere ganger fått spørsmål om å chatte via Snapchat eller Messenger etter kort tid med Tinder-chat (noen ganger etter kun få mld). Jeg er ny i gamet og forstår nok ikke helt greia. Hvor vanlig er dette? Er jeg rar som er skeptisk? Snapchat er uaktuelt da jeg tenker at jeg på ingen måte er interessert i å sende eller motta bilder av hverandre (hva slags bilder skal det evt være?). Messenger er kanskje mere ufarlig hvis det er kun chatting det er snakk om, men chatte er vel det vi allerede gjør på Tinder så hva er da peonget? Videosamtaler og annet er helt uaktuelt for meg uansett. Dersom vi chatter en del på Tinder og det blir til at vi tenker å treffes eller sånn vil jeg selvsagt bli mer privat og brukke Messenger eller tlf/sms. Er det noe jeg ikke forstår her? Er jeg veldig sær som holder igjen på dette?

Anonymkode: aaaf1...e5e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke helt skjønt dette, og opplevelsen min av å gå tidlig over til snap fks er at "samtalen" raskt dør ut. Og Snap er jo verste plassen å chatte på, der forsvinner jo meldingen etter hvert og man kan ikke gå tilbake og lese over senere 😅 Men når man har blitt litt kjent er det greit å gå over til snap :)

Anonymkode: 882b4...9dd

AnonymBruker
Skrevet

Snap gir jeg ikke til noen. Skjønner heller ikke hva slags bilder vi liksom skal sende til hverandre. Blir bare kleint. Messenger er bedre fordi det er mer akseptabelt å få varsler fra messenger enn tinder. Og da kan du holde samtalen mer i gang enn ved å gå inn på tinder hele tiden for å sjekke om han/hun har skrevet til deg. Syns også det er greit å få en bekreftelse på at dette er en virkelig person og ikke en falsk profil

Anonymkode: d2b46...537

AnonymBruker
Skrevet

Da eksen min var utro, brukte han å spørre damene om snap og messenger nesten med en gang, samt deres instagram for å linke bruke andre arenaer enn tinder sånn at han lettere kunne skjule at han tidvis brukte tinder. 

Anonymkode: bc02a...19d

AnonymBruker
Skrevet

Det er en sånn PUA-greie. Idéen er at det skal få samme effekt som når man går fra utestedet man møtes og til en roligere bar sammen. Han blir liksom mer spesiell når du snakker med han et annet sted enn Tinder, ikke bare en av alle mennene du snakker med på Tinder. Jeg har ikke noen tro på det, men det er nå i hvert fall det som er poenget, så vidt jeg har skjønt.

Anonymkode: 78b26...dbf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flytter ikke platform før vi har møttes en gang, og jeg vil treffe hen igjen. Snap er jo også drit upraktisk å avtale ting på, så jeg foretrekker messenger. 

Anonymkode: caa18...aae

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da eksen min var utro, brukte han å spørre damene om snap og messenger nesten med en gang, samt deres instagram for å linke bruke andre arenaer enn tinder sånn at han lettere kunne skjule at han tidvis brukte tinder. 

Anonymkode: bc02a...19d

Dette hadde jeg ikke tenkt på engang, men det gir mening. Mange idioter der ute :forvirret:

Anonymkode: aaaf1...e5e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner det heller ikke. Jeg svarer ikke på slike henvendelser. Ikke er det noe spesielt spennende innhold som blir sendt heller, så de gir jo som regel et veldig kjedelig inntrykk av seg selv. I tillegg gjør de jo dette med alle de har sendt en melding til der de har fått svar. Det er ikke særlig sjarmerende. 

Anonymkode: 4a7f2...7c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...