Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2005 #1 Skrevet 23. april 2005 Jeg bestilte noen klær fra VS 19.04, og fikk beskjed om at jeg ville få varene til 19.05. Igår fikk jeg derimot beskjed om at varene var sendt,... da vil jeg vel mest sannsynligvis motta dem tidligere? Noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar fra varene er sendt, til jeg får dem i postkassa mi?? :klø:
Gjest Hilde K S Skrevet 23. april 2005 #2 Skrevet 23. april 2005 Det varierer veldig. Jeg ville blitt glad om de kom før en uke var gått.
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #3 Skrevet 24. april 2005 Hvor mye betalte du for å få de til Norge?
Gjest Daniella_ i.i. Skrevet 24. april 2005 #4 Skrevet 24. april 2005 Hei. Jeg bestilte erifra for en liten stund siden. Fikk samme beskjed som deg, og fikk varene dagen etter satte dato. Så..det tar sin tid :-?
vilde Skrevet 24. april 2005 #5 Skrevet 24. april 2005 Jeg fikk mine varer veldig fort. Tror det var 4 dager. Vær oppmerksom på at de kommer med bud og ikke i posten, så du må være hjemme/avtale å få levert til jobb for å få ut varene.
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #6 Skrevet 24. april 2005 Vær oppmerksom på at de kommer med bud og ikke i posten' date=' så du må være hjemme/avtale å få levert til jobb for å få ut varene.[/quote'] I Kristiansand også? Hvordan gjør man det med toll da? Forventes det at man betaler det ved pakke-overleveringen? Frakten kom på ca 25-25$, i tillegg kommer norsk moms.
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #8 Skrevet 25. april 2005 Fikk pakken på døren for en times tid siden! :o Mao tok det bare 6 dager fra bestilling! wow! Den siden skal hvertfall jeg bruke mer!! :)
Gjest Daniella_ Skrevet 26. april 2005 #9 Skrevet 26. april 2005 Fikk pakken på døren for en times tid siden! :o Mao tok det bare 6 dager fra bestilling! wow! Den siden skal hvertfall jeg bruke mer!! :) Oi... Heldig du da. Hos meg tok det nesten 1 mnd :-?
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #10 Skrevet 26. april 2005 Fikk pakken på døren for en times tid siden! :o Mao tok det bare 6 dager fra bestilling! wow! Den siden skal hvertfall jeg bruke mer!! :) Hei. i stedet for å starte en ny tråd tengkte jeg å spørre deg. hvordan var klærne?passet de i forhold til målene de har inne på kartet til størrelser? :-)
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #11 Skrevet 26. april 2005 Hei. i stedet for å starte en ny tråd tengkte jeg å spørre deg. hvordan var klærne?passet de i forhold til målene de har inne på kartet til størrelser? :-) Ja, størrelsene stemte på meg (Bestilte XS, men etter størrelseguiden å dømme er XXS, XS og S veldig like i størrelsen virker det som) Bestilte topper, så jeg vet ikke hvordan BH-størrelsene er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå