AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #1 Skrevet 4. mai 2019 Siden jeg har litt ekstra fett på magen, så går jeg nesten aldri med stramme overdeler. Må være løse. Går aldri med magetopper. Av åpenbare grunner Liker ikke jeans med store lommer. Rumpa ser så flat ut da, og rar Kjoler/overdeler som er stramme over puppene, men vide ellers. Ser da gravid ut. Eller verre, overdeler som er løse, men strikk nederst. Da ser jeg hvertfall gravid ut! 🙄 Rosa klær Anonymkode: 739d3...a42 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #3 Skrevet 4. mai 2019 Løse overdeler, foruten oversized genser som jeg har en kort, stram bikershorts under. Joggebukser 🤢 skal ALDRI gå i en slapp joggebukse igjen i hele mitt liv *traumer fra en svært deprimert tidsperiode* Vide bukser som går til knærna/leggen N E V E R Onepiece hellno Jumpsuit hellno numbertwoo Shorts som går til knærna. Må ha lårkorte shorts med highwaist HETTEGENSER MED GLIDELÅS 😐 Cardigans aldri likt eller kledd det Alle typer skinnjakker 🤮 Og selvfølgelig... ALDRI PELS! Anonymkode: e16f3...461 1
annebanane Skrevet 4. mai 2019 #4 Skrevet 4. mai 2019 (endret) Jumpsuit.🤔 Endret 14. januar 2023 av annebanane 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mai 2019 #5 Skrevet 4. mai 2019 Mage topper,miniskjørt, bukseskjørt, nettingstrømpebukse, blonder, blomstrete, pels, onepice, jumpsuit, bolero, tunika, dress, høyhælte sko og masse annet...
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #7 Skrevet 4. mai 2019 Jeans med små lommer langt oppe i korsryggen. Synes egentlig ingen kler det, bortsett fra skinnmagre modeller, for de har lite ræv som blir forstørret i alle retninger. Anonymkode: d43a7...d95 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #8 Skrevet 4. mai 2019 Hotpants eller rumpeshorts. Pels. Oransje. Lilla. Tykke ullgensere. Knestrømper. Skinn anything. Tubetopper. Dyp utrigning. Anonymkode: 9c9c6...943
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #9 Skrevet 4. mai 2019 40 minutter siden, LiseTV skrev: Bruker ikke skjorte og slips. Skjorte og slips er sååå fint på menn!😍 Anonymkode: ba0e7...62e 2
Hollie Skrevet 4. mai 2019 #10 Skrevet 4. mai 2019 Joggebukse. Klarer ikke. Verken hjemme eller i offentligheten. Føler meg så slapp, stygg, ustelt og ekkel med det på. 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #11 Skrevet 4. mai 2019 1 time siden, Hollie skrev: Joggebukse. Klarer ikke. Verken hjemme eller i offentligheten. Føler meg så slapp, stygg, ustelt og ekkel med det på. Men hva går du med på en daffedag hjemme? Jeg går ikke med slafsete joggebukser, men synes joggebukse er behagelig å gå med når jeg kun er hjemme. Går aldri med det i offentligheten. Da føler jeg meg stygg og ustelt. Ikke så farlig hjemme Anonymkode: 739d3...a42 4
Gjest Elseby13 Skrevet 4. mai 2019 #12 Skrevet 4. mai 2019 Lowrise jeans. Gjennomsiktige klær. Alt som gir cameltoe.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #13 Skrevet 4. mai 2019 Heler og vesker! BRENN! Jeans Gjennomsiktige Tskjorter/bluser Empirieliv eller peplum Dyreprint og blomsterprint(unntak på sistnevnte kan være enkelte sommerplagg) Bolero Sennepsgul. Faen jeg spyr! Anonymkode: dcb72...510 2
Trude.lutt Skrevet 4. mai 2019 #14 Skrevet 4. mai 2019 Polyester og andre syntetiske material. Blir svett og klam bare tanken..... 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #15 Skrevet 4. mai 2019 Jeg har en veldig smal overkropp og er slank og trenger derfor å ha kroppsnære klær. Synes nesten alt av klær har blitt så firkanta og lite kvinnelig, og det kan jeg ikke bruke. Løse topper må jeg da putte nedi highwaist-jeans om det skal se flatterende ut. Jeg er veldig liten og kan ikke bruke bukser med sleng. Bruker ikke magetopp fordi jeg synes ikke det er fint og jeg ville aldri følt meg komfortabel i det. Er heller ikke komfortabel i topper med dyp utrigning fordi jeg da går og retter på toppen hele tiden. Anonymkode: d95da...232
BettyCooper Skrevet 4. mai 2019 #16 Skrevet 4. mai 2019 Bukser med lavt liv. Magen ser da ut som en overhevet bolledeig 😣 4
Gjest #Rasshøl Skrevet 4. mai 2019 #17 Skrevet 4. mai 2019 Utringa overdeler, stygge sko, tennissokker, turtleneck, hårbånd, merkeklær med merket tydelig på tøyet (hater å være en vandrende gratis reklame plakat), hater vesker med merket tytende utover også. Off topic, men...
Kinder Skrevet 4. mai 2019 #19 Skrevet 4. mai 2019 Bikini/badedrakt som går opp i rumpa Dyreprint Bukser som er korte i livet 2
Gjest #Rasshøl Skrevet 4. mai 2019 #20 Skrevet 4. mai 2019 (endret) 8 minutter siden, ikkevoksen skrev: Av moralske grunner, pels og skinn. Pels helt enig. Men kuskinn og saueskinn syns jeg faktisk er greit. Da blir ikke dyret drept kun for pelsen/skinnet. Men skinnet blir et biprodukt. Altså man kaster ikke skrotten, og selger kun kuskinnet. Selv om de fleste kuer sikkert har det fælt. Men de lever ofte lenger enn oksene.. Pels er jeg helt i mot. Inkludert kanin skinn/pels. For meg er ikke kanin mat, men en et kjæledyr. Og pelsdyr/rovdyr hører til i naturen, slik som mink, rev ol. Endret 4. mai 2019 av #Rasshøl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå