Gå til innhold

Hjelpes. Hva tror dere har skjedd eller blitt gjort i dette hjemmet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Legger ved et bilde siden jeg lurer på hva som kan ha skjedd i dette hjemmet?

Hull etter hull i veggene over en hel leilighet. Hva kan det ha kommet av? Har noen gått løs med slegge eller slått hull i vegger og tak?

Mulig noen har brukt pistol men det ser ikke helt sånn ut heller eller?  

Hva tror dere hullene kommer av? Er jo ikke vanlig å ha det sånn. 

89DB6C3D-820A-4F29-8930-484BA1163C08.jpeg

Anonymkode: ab896...e07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legger ved et bilde siden jeg lurer på hva som kan ha skjedd i dette hjemmet?

Hull etter hull i veggene over en hel leilighet. Hva kan det ha kommet av? Har noen gått løs med slegge eller slått hull i vegger og tak?

Mulig noen har brukt pistol men det ser ikke helt sånn ut heller eller?  

Hva tror dere hullene kommer av? Er jo ikke vanlig å ha det sånn. 

89DB6C3D-820A-4F29-8930-484BA1163C08.jpeg

Hvilken type vegg er det? Mur? Gips? Det ligger jo en blank kule i et av de midterste hullene. Hvor fant du bildet? Er det fra en visning?

Anonymkode: dc24f...092

AnonymBruker
Skrevet

Er det en bolig som selges på tvangssalg?

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt om før, at flere som har fått boligen solgt på tvangssalg, har rasert  boligen før de flyttet ut...

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken type vegg er det? Mur? Gips? Det ligger jo en blank kule i et av de midterste hullene. Hvor fant du bildet? Er det fra en visning?

Ja. Fra en visning. 

Tror ikke det er en kule?? Ser ut som en knagg syns jeg.  Ja det er på en visning jeg fikk helt sjokk. 

Ellers var det masse spiker, skruer og krans i alle vegger der også. Pluss at flisene på det nye badet var delt i biter et par steder. Stikkontakter lå bare og slang på gulvet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det en bolig som selges på tvangssalg?

Nei det er en utleiebolig. Ikke så billig heller. Tro det eller ei. :hoho: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønte at det var noe rart for når jeg kom på visning kom folk leende ned trappen. Men at det var så ille det trodde jeg ikke. :hakeslepp: 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei det er en utleiebolig. Ikke så billig heller. Tro det eller ei. :hoho: 

I all verden! :hakeslepp: Takk for tilbakemelding! Men denne ville ikke jeg ha leid, nei. Når utleier er så skjødesløs og ikke ordner opp i skader, hvilke andre skader vil dukke opp etterhvert tro? Skjulte vannskader, mugg og råte osv?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt om før, at flere som har fått boligen solgt på tvangssalg, har rasert  boligen før de flyttet ut...

Er en utleiebolig faktisk. Ikke til å tro... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er en utleiebolig faktisk. Ikke til å tro... 

Kanskje utleier hadde en eks som raserte boligen?

AnonymBruker
Skrevet

Er utleieren kvinne?

AnonymBruker
Skrevet

I all verden! :hakeslepp: Takk for tilbakemelding! Men denne ville ikke jeg ha leid, nei. Når utleier er så skjødesløs og ikke ordner opp i skader, hvilke andre skader vil dukke opp etterhvert tro? Skjulte vannskader, mugg og råte osv?

Det er det sikkert.  

Her er stikkontakten. :skratte:  Herregud kunne tatt fyr i en hel blokk altså. Tenker ikke folk eller? 

Lurer fortsatt på hva hullene er. Syns noen det ser ut som kulehull? Jeg syns ikke det. Men jeg er ingen kriminal-teknikker så jeg vet ikke. 

97FD0E32-B2AA-41C9-80B5-8E5D3CD7FF64.jpeg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje utleieren kjøpte boligen billig på tvangssalg, men ikke har giddet å fikse den opp før  utleie?

Du kan jo sjekke opp når boligen byttet eier sist.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte meg det var en utleiebolig.

Mange som leier som ikke er så gode til å ta vare på leiligheter de selv ikke eier. Det som en trodde var kule ser ut som skruer for meg.

Utleier burde ha pusset opp det tidligere leiere har gjort, før den leier ut på nytt.

Anonymkode: 87cc5...d6d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er det sikkert.  

Her er stikkontakten. :skratte:  Herregud kunne tatt fyr i en hel blokk altså. Tenker ikke folk eller? 

Lurer fortsatt på hva hullene er. Syns noen det ser ut som kulehull? Jeg syns ikke det. Men jeg er ingen kriminal-teknikker så jeg vet ikke. 

97FD0E32-B2AA-41C9-80B5-8E5D3CD7FF64.jpeg

Dette er jo livsfarlig! Det kan komme strømstråler rett ut av disse når dekselet ikke er montert på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Verste er jo at jeg tror noen har bodd der over tid. Ser det liksom for meg: en eller flere bor der og går amok i en leilighet. :eeeh: Det var begrenset hva jeg kunne ta bilde av for jeg ville skjule det. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden! Hvor er dette? Dette er jo langt i fra lov.

Anonymkode: 1684a...d10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er skruehull. Sikkert ikke gjort noe med på årevis, folk har hengt opp ting på veggene, skruer har løsnet etc. 

Darling vedlikeholdt bolig, styr unna.. Utleieren er 100% sikkert useriøs og umulig å ha med å gjøre. Han driter i boligen sin, så det er klart han også driter i hvem som leier og hva som skjer. 

Anonymkode: 41e76...657

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo livsfarlig! Det kan komme strømstråler rett ut av disse når dekselet ikke er montert på.

Ja. De som bor eller bodde der setter jo seg selv og andre i fare. Kan ikke være så innmari smart sånn sett. Vedkommende virket jo rar men var enig i at det så helt grusomt ut mtp hullene i veggene men kontaktene i veggene tror jeg ikke de brydde seg om.  Har ingen naboer brydd seg eller reagert? Tydeligvis ikke. 

Jeg kjenner ei og hun er litt sånn som ikke bryr seg eller blander seg men hun bare: å herregud. At det går an. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er skruehull. Sikkert ikke gjort noe med på årevis, folk har hengt opp ting på veggene, skruer har løsnet etc. 

Darling vedlikeholdt bolig, styr unna.. Utleieren er 100% sikkert useriøs og umulig å ha med å gjøre. Han driter i boligen sin, så det er klart han også driter i hvem som leier og hva som skjer. 

Anonymkode: 41e76...657

Ja du har et poeng der. Jeg ble skremt. Hadde ikke turt å leie der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...