Stacy__ Skrevet 5. januar #7401 Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det har vi Vi har aldri vært i en tropiskjungel Ikke jeg heller
Stacy__ Skrevet 5. januar #7404 Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Det har vi Vi har aldri vært i en ørken Ikke jeg heller
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #7406 Skrevet 5. januar Det har vi Vi har aldri bodd på dyre hotell
Stacy__ Skrevet 5. januar #7407 Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Det har vi Vi har aldri bodd på dyre hotell Det har jeg, en gang. Og det var på bryllupsreisen for snart 7 år siden.
Stacy__ Skrevet 5. januar #7410 Skrevet 5. januar jukkapalme skrev (59 minutter siden): Ikke jeg heller jeg har aldri dykket Ikke jeg heller
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #7412 Skrevet 5. januar Vi er sånn passe glade i tunfisk Vi har aldri drevet med skisport
Stacy__ Skrevet 6. januar #7413 Skrevet 6. januar Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Vi er sånn passe glade i tunfisk Vi har aldri drevet med skisport Ikke jeg heller
Stacy__ Skrevet 6. januar #7414 Skrevet 6. januar Jeg har aldri likt snøvær og kuldegrader tidlig om morgenen
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #7415 Skrevet 6. januar Ikke vi heller Vi har aldri hatt vinteren som vår favorittårstid
Stacy__ Skrevet 6. januar #7416 Skrevet 6. januar Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Ikke vi heller Vi har aldri hatt vinteren som vår favorittårstid Ikke jeg heller
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #7418 Skrevet 6. januar Ikke vi heller Vi har aldri vært noen skolelys
Gjest SikkSakk1 Skrevet 6. januar #7419 Skrevet 6. januar ikke jeg heller. Jeg har aldri likt smaken av lutefisk!!
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #7420 Skrevet 6. januar Ikke vi heller Vi har aldri likt smaken av rosenkål
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå