Ciaran og Ciara Skrevet 3. januar #7382 Skrevet 3. januar Vi har ingenting imot januar for da blir det lysere og lysere for hver dag Vi har aldri vært glade i november for da blir det mørkere og mørkere for hver dag
jukkapalme Skrevet 3. januar #7383 Skrevet 3. januar Ikke jeg heller og helt enig med dere jeg har aldri gått meg bort på fjellet
Stacy__ Skrevet 3. januar #7384 Skrevet 3. januar jukkapalme skrev (29 minutter siden): Ikke jeg heller og helt enig med dere jeg har aldri gått meg bort på fjellet Ikke jeg heller
Stacy__ Skrevet 3. januar #7385 Skrevet 3. januar Jeg har aldri likt å ligge våken når alle andre sover
Ciaran og Ciara Skrevet 4. januar #7386 Skrevet 4. januar Vi har aldri slitt med det Vi har aldri hatt noe i mot å gå på bensinstasjonen å kjøpe burgere eller pølser på natten
Stacy__ Skrevet 4. januar #7387 Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara skrev (18 timer siden): Vi har aldri slitt med det Vi har aldri hatt noe i mot å gå på bensinstasjonen å kjøpe burgere eller pølser på natten Jeg har faktisk aldri kjøpt nattmat før. Er altfor lat til det, så jeg spiser det jeg har i hus.
Stacy__ Skrevet 4. januar #7388 Skrevet 4. januar Jeg har aldri likt første dag på jobb etter en lang ferie
Lofilteret Skrevet 4. januar #7389 Skrevet 4. januar Stacy__ skrev (42 minutter siden): Jeg har aldri likt første dag på jobb etter en lang ferie Noen ganger har det vært godt å begynne på jobb igjen (jobb jeg trives i). Jeg har aldri svart i denne tråden før
Stacy__ Skrevet 4. januar #7390 Skrevet 4. januar Lofilteret skrev (6 minutter siden): Noen ganger har det vært godt å begynne på jobb igjen (jobb jeg trives i). Jeg har aldri svart i denne tråden før Det er som regel veldig deilig å starte igjen og komme tilbake til hverdagen. Men den første dagen og uken er alltid tøff.
Ciaran og Ciara Skrevet 4. januar #7391 Skrevet 4. januar Stacy__ skrev (2 timer siden): Jeg har aldri likt første dag på jobb etter en lang ferie
Ciaran og Ciara Skrevet 4. januar #7392 Skrevet 4. januar Stacy__ skrev (2 timer siden): Jeg har faktisk aldri kjøpt nattmat før. Er altfor lat til det, så jeg spiser det jeg har i hus. Vi er litt for avhengige av ostebaconburgere og ostebaconpølser.
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #7394 Skrevet 5. januar Ikke vi heller egentlig Vi har aldri vært i Syden
Stacy__ Skrevet 5. januar #7395 Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Ikke vi heller egentlig Vi har aldri vært i Syden Det har jeg.
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #7397 Skrevet 5. januar Ikke vi heller Vi har aldri vært på Sydpolen
Stacy__ Skrevet 5. januar #7398 Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara skrev (30 minutter siden): Ikke vi heller Vi har aldri vært på Sydpolen Ikke jeg heller
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #7400 Skrevet 5. januar Det har vi Vi har aldri vært i en tropiskjungel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå