Stacy__ Skrevet 1. januar #7361 Skrevet 1. januar fugl fønix skrev (Akkurat nå): Det har jeg ✨️ Jeg har aldri gått rundt palmetre.🌴 Det har jeg sikkert gjort sånn litt tilfeldig, jeg har ofte vært på ferier der det er palmetrær.
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #7364 Skrevet 1. januar Ikke vi heller Vi har aldri likt å gå på ski
Gjest Hakkespett1 Skrevet 1. januar #7365 Skrevet 1. januar ikke jeg heller. Jeg har aldri vært særlig glad i rødbeter.
Stacy__ Skrevet 1. januar #7366 Skrevet 1. januar Hakkespett1 skrev (3 timer siden): ikke jeg heller. Jeg har aldri vært særlig glad i rødbeter. Jeg har aldri likt hermetiske rødbeter eller kokte, men ferske rå rødbeter er faktisk godt
Stacy__ Skrevet 1. januar #7367 Skrevet 1. januar Jeg har aldri likt nye varianter av melkesjokoladen (med lakris smak eller med merkelige smaker)
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #7368 Skrevet 1. januar Det liker vi Vi har aldri likt å gå på skøyter
Stacy__ Skrevet 1. januar #7369 Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det liker vi Vi har aldri likt å gå på skøyter Ikke jeg heller
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #7371 Skrevet 1. januar Ikke vi heller Vi har aldri bruk å legge planer
Stacy__ Skrevet 1. januar #7372 Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Ikke vi heller Vi har aldri bruk å legge planer Det gjør jeg hele tida, både store og små ting
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #7374 Skrevet 1. januar Ikke vi heller Vi har aldri likt Vladimir Putin 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar #7375 Skrevet 2. januar Ikke jeg heller. Jeg har aldri forstått hvordan Trump kunne klare å bli valgt en gang til... 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #7376 Skrevet 2. januar Ikke vi heller Vi har aldri likt Boris Johnson 1
Stacy__ Skrevet 2. januar #7377 Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara skrev (50 minutter siden): Ikke vi heller Vi har aldri likt Boris Johnson Ikke stor tilhenger jeg heller 😅
Stacy__ Skrevet 2. januar #7378 Skrevet 2. januar Jeg har aldri klart å holde på normal døgnrytme i lengre ferier … 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar #7379 Skrevet 2. januar Ikke vi heller Vi har aldri hatt normal døgnrytme, siden før ungdomsskolen 1
Stacy__ Skrevet 3. januar #7380 Skrevet 3. januar Ciaran og Ciara skrev (20 timer siden): Ikke vi heller Vi har aldri hatt normal døgnrytme, siden før ungdomsskolen Det har jeg, men hovedsakelig pga jobb og unger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå