Stacy__ Skrevet søndag kl. 19:08 #7101 Skrevet søndag kl. 19:08 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ikke vi heller Vi har aldri likt rosenkål Jeg er faktisk en av de veldig få menneskene her på kloden, hvert fall den eneste i min omgangskrets, som faktisk liker rosenkål
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl. 19:11 #7103 Skrevet søndag kl. 19:11 Ikke vi heller Vi har aldri klart å putte rosenkål i munnene våre uten å brekke oss
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #7104 Skrevet 18 timer siden Så lenge de er gjennomkokt er de herlige, så jeg liker dem og har faktisk i fryseboksen min nå. Jeg har aldri hatt lyst til å teste dissende lutefisk til middag. 1
tånegla Skrevet 17 timer siden #7105 Skrevet 17 timer siden Ikke jeg heller🤢 Jeg har aldri spist surstrømming. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #7106 Skrevet 14 timer siden Det liker vi Vi har aldri smakt blekksprut
Stacy__ Skrevet 11 timer siden #7107 Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Det liker vi Vi har aldri smakt blekksprut Det har jeg
Nadya Skrevet 9 timer siden #7109 Skrevet 9 timer siden Hermetikk er digg. Jeg har aldri sett et spøkelse
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #7110 Skrevet 8 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri vært i et hjemsøkt hus
Stacy__ Skrevet 5 timer siden #7111 Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Ikke vi heller Vi har aldri vært i et hjemsøkt hus Jeg har vært i et hjemsøkt hus på tivoli og på fornøyelsesparker 😅 Teller det? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #7113 Skrevet 2 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri vært i Asia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå