Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #6901 Skrevet 4. oktober Ikke vi heller Vi har aldri vært om bord i et cruiseskip
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober #6902 Skrevet 4. oktober Ombord på omvisning har jeg vært. Jeg har aldri jobbet på et skip.
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober #6904 Skrevet 4. oktober Det har jeg og likte det ikke, kanskje mest p.g.a. stanken av kokt krabbe. 😵💫 Jeg har aldri vurdert å bli med i "skal vi danse". 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #6905 Skrevet 4. oktober Ikke vi heller Vi har aldri tenkt å stille på noen politiskliste ved kommunevalg 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober #6907 Skrevet 4. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært en snauskalle...
jukkapalme Skrevet 4. oktober #6908 Skrevet 4. oktober Ikke jeg heller jeg har aldri vurdert å ha kort hår
Helene Louise Skrevet 4. oktober #6909 Skrevet 4. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt hår til under rumpa.
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #6910 Skrevet 4. oktober Ikke vi heller Vi har aldri hatt blått hår
Helene Louise Skrevet 4. oktober #6911 Skrevet 4. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri farget håret med permanent farge.
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #6912 Skrevet 4. oktober Ikke vi heller Vi har aldri farget håret vårt grønt
Helene Louise Skrevet 4. oktober #6913 Skrevet 4. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt grått hår.
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #6914 Skrevet 5. oktober Ikke vi heller Vi har aldri farget håret vårt
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober #6915 Skrevet 5. oktober Det har jeg gjort mange ganger. Jeg har aldri ønsket å være blond. 1
Nadya Skrevet 5. oktober #6916 Skrevet 5. oktober Det har ikke vært et brennende ønske. Jeg har aldri gått lei av å tråkke på røyksopp.
jukkapalme Skrevet 5. oktober #6917 Skrevet 5. oktober (endret) Jeg tror ikke jeg har tråkket på røyksopp noen gang Jeg har aldri spist fleinsopp Endret 5. oktober av jukkapalme
Hakkespett1 Skrevet 6. oktober #6919 Skrevet 6. oktober ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Disneyland.
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober #6920 Skrevet 6. oktober Ikke vi heller Vi har aldri vært i Graceland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå