Hoppetaujenta Skrevet 9. juli #6521 Skrevet 9. juli Ikke jeg heller. Jeg har aldri spilt piano for å imponere noen.
Nadya Skrevet 10. juli #6523 Skrevet 10. juli Jeg har spilt på elektrisk orgel som noen har stående hjemme. Jeg har aldri drukket tequila på den måten hvor man shotter tequilaen, snårter saltet og klemmer sitronen i øynene. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juli #6524 Skrevet 10. juli Ikke vi heller Vi har aldri løpt over en motorvei uten å se oss for
fugl fønix Skrevet 10. juli #6525 Skrevet 10. juli Ikke jeg heller. Jeg har aldri dratt en giraff i halen. 🦒 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juli #6526 Skrevet 10. juli Ikke vi heller Vi har aldri dradd en elefant i halen 1
fugl fønix Skrevet 10. juli #6527 Skrevet 10. juli Ikke jeg heller. Jeg har aldri greid å fange gresshopper .( selv etter mange forsøk )
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juli #6528 Skrevet 10. juli Ikke vi heller Vi har aldri klatret i toppen av en palme
Nadya Skrevet 11. juli #6529 Skrevet 11. juli Ikke jeg heller Jeg har aldri hatt piercing under halsen
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juli #6530 Skrevet 11. juli Ikke vi heller Vi har aldri tenkt å ta piercinger på tungene våre
jukkapalme Skrevet 11. juli #6532 Skrevet 11. juli Det har jeg! I sløyden i 7.klasse jeg har aldri vært interessert i håndarbeid 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juli #6533 Skrevet 11. juli Det er vi interesserte i Vi har aldri fulgt med på noen såpeserier på tv 1
Nadya Skrevet 13. juli #6534 Skrevet 13. juli Jeg har fulgt med periodevis. Jeg har aldri hatt hodelus. 1
jukkapalme Skrevet 13. juli #6535 Skrevet 13. juli Ikke jeg heller, heldigvis jeg har aldri kræsjet med bil 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. juli #6536 Skrevet 13. juli Ikke vi heller heldigvis Vi har aldri vært på ørkensafari 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli #6538 Skrevet 14. juli Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt at jeg skal lese høyt for meg selv. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli #6539 Skrevet 14. juli Det hender at vi leser høyt for hverandre. Vi har aldri vært på jungelsafari i Amazonas 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. juli #6540 Skrevet 17. juli Ikke jeg heller. Jeg har aldri handlet veldig mye fra "Amazon"(as) på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå