Ciaran og Ciara Skrevet 27. mars #6361 Del Skrevet 27. mars Ikke vi heller Vi har aldri vært noen ivrige kirkegjengere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. mars #6362 Del Skrevet 27. mars Ikke jeg heller. jeg har aldri vært i en moské Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mars #6363 Del Skrevet 27. mars Ikke vi heller Vi har aldri vært i en synagoge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 28. mars #6364 Del Skrevet 28. mars Ikke jeg heller. Jeg har aldri hoppet i fallskjerm. 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #6365 Del Skrevet 28. mars Ikke vi heller Vi har aldri drevet med fjellklatring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 28. mars #6366 Del Skrevet 28. mars Ikke jeg heller Jeg har aldri prøvd paragliding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #6367 Del Skrevet 29. mars Ikke vi heller Vi har aldri vært på dykkerkurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 29. mars #6368 Del Skrevet 29. mars Ikke jeg heller. Jeg har aldri klippt en sau før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #6369 Del Skrevet 29. mars Ikke vi heller Vi har aldri melket verken en ku eller en geit før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 30. mars #6370 Del Skrevet 30. mars Det har jeg Jeg har aldri likt geitekjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #6371 Del Skrevet 30. mars Det vet ikke vi om vi liker eller ikke, for vi har aldri smakt geitekjøtt Vi har aldri vært med på jakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 30. mars #6372 Del Skrevet 30. mars Det har jeg. Liker du geitemelk ? 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #6373 Del Skrevet 30. mars Vi liker veldig godt geitemelk Liker du hvitgeitost?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 30. mars #6374 Del Skrevet 30. mars Det gjør jeg. Liker du / dere lammekjøtt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #6375 Del Skrevet 30. mars Det gjør vi Liker du sauekjøtt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 30. mars #6376 Del Skrevet 30. mars Ja, om den er laget av en vestlending !! ( kan dette best !! Fikk servert fordervet sauekjøttmiddag av en østlending en gang, fy f så vondt, etter eller annet den personen gjorde feil i kokkeleringsprosessen. ) Liker du smalahove ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #6377 Del Skrevet 30. mars Vi synes at smalahove er ganske godt, for det ligner veldig på pinnekjøtt på smaken Liker du torsketunge?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet fredag kl 20:44 #6378 Del Skrevet fredag kl 20:44 Farfar tvang meg til å spise torsketunge, og hver gang jeg brakk meg kjeftet han på meg. Senere har jeg oppdaget at min farfar var en dårlig kokk og at torsketunge er ny-de-lig Eter du lever og rogn fra torsk? Så kalt mølje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 20:52 #6379 Del Skrevet fredag kl 20:52 Det liker vi å spise Vi har aldri vært i Sahara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet fredag kl 20:55 #6380 Del Skrevet fredag kl 20:55 (endret) (jeg må rette) jeg har vært helt nord i Sahara Jeg har aldri stjålet avleggere fra en fin potteplante Endret fredag kl 20:56 av Nadya 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå