Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai #5041 Del Skrevet 10. mai Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Peru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 10. mai #5042 Del Skrevet 10. mai ikke jeg heller. jeg har aldri gått med sandaler på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai #5043 Del Skrevet 10. mai Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Bolivia?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 11. mai #5044 Del Skrevet 11. mai ikke jeg heller. Jeg har aldri arbeidet ved et slakteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai #5045 Del Skrevet 11. mai Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri jobbet på et sagbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. mai #5046 Del Skrevet 11. mai Ciaran og Ciara skrev (28 minutter siden): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri jobbet på et sagbruk. Ikke jeg heller. Jeg har aldri sovet i en rundkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai #5047 Del Skrevet 11. mai Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært ute på åpent hav i en seilskute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. mai #5048 Del Skrevet 14. mai Ciaran og Ciara skrev (På 11.5.2024 den 20.04): Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært ute på åpent hav i en seilskute. Ikke jeg heller 😂. Jeg har aldri ledd i søvne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mai #5049 Del Skrevet 14. mai Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri sovet på et gangfelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 14. mai #5050 Del Skrevet 14. mai ikke jeg heller. jeg har aldri vært i Las Vegas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mai #5051 Del Skrevet 14. mai Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Amerika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 15. mai #5052 Del Skrevet 15. mai Ikke jeg heller. Jeg har aldri vert i Sveits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 15. mai #5053 Del Skrevet 15. mai (endret) Ikke jeg heller Jeg har aldri hvert i Holmenkollen. Endret 15. mai av Odhrán Ó Máille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. mai #5054 Del Skrevet 15. mai Det har jeg Jeg har aldri vært på champagnefrokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai #5055 Del Skrevet 15. mai Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Australia eller New Zealand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. mai #5056 Del Skrevet 15. mai Ikke jeg heller Jeg har aldri vært i Dublin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai #5057 Del Skrevet 15. mai Det har Cassidy Tvillingene da vi var liten. Vi har aldri vært i Belfast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. mai #5058 Del Skrevet 16. mai Ikke jeg heller. jeg har aldri klippet plen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai #5059 Del Skrevet 16. mai Det har Cassidy Tvillingene. Vi har aldri kjørt traktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. mai #5060 Del Skrevet 16. mai Ikke jeg heller. jeg har aldri vasket en bil for hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå