Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2024 #5021 Del Skrevet 9. mai 2024 Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri blitt bitt av huggorm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. mai 2024 #5022 Del Skrevet 9. mai 2024 StinkySocks skrev (2 timer siden): ikke jeg heller. Jeg har aldri drept en sommerfugl med fluesmekker. Absolutt ikke... Jeg har aldri hoppet i fallskjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 9. mai 2024 #5023 Del Skrevet 9. mai 2024 Ikke jeg heller Jeg har aldri latet som jeg var det motsatte kjønn på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2024 #5024 Del Skrevet 9. mai 2024 Ikke Cassidy Tvillingene heller, vi er ærlige om at Ciaran er en gutt og Ciara er en jente. Vi har aldri ødelagt pc-er med vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 9. mai 2024 #5025 Del Skrevet 9. mai 2024 ikke jeg heller. Jeg har aldri drukket te midt på natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2024 #5026 Del Skrevet 9. mai 2024 Det har Cassidy Tvillingene. Vi har aldri drukket kaffe rett før vi skal legge oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 9. mai 2024 #5027 Del Skrevet 9. mai 2024 ikke jeg heller. Jeg har aldri lært å spille klarinett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2024 #5028 Del Skrevet 9. mai 2024 Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi kan ikke spille på klaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 9. mai 2024 #5029 Del Skrevet 9. mai 2024 ikke jeg heller. Jeg har aldri lært å spille bridge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2024 #5030 Del Skrevet 9. mai 2024 Det har Cassidy Tvillingene. Vi har aldri spilt poker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 9. mai 2024 #5031 Del Skrevet 9. mai 2024 Jeg har spilt yatzy, er ikke det omtrent poker? Jeg har aldri vært forelsket i noen i voksen alder (over 18) og klart å la være å si det til vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2024 #5032 Del Skrevet 9. mai 2024 No1*No1 skrev (3 minutter siden): Jeg har spilt yatzy, er ikke det omtrent poker? Jeg har aldri vært forelsket i noen i voksen alder (over 18) og klart å la være å si det til vedkommende. Cassidy Tvillingene kan si at det er stor forskjell på yatzy og poker, yatzy er et terningspill og poker er et kortspill.😊😊 Tilbake til leken: Svar på spørsmålet ditt, ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri drevet med turn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 9. mai 2024 #5033 Del Skrevet 9. mai 2024 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene kan si at det er stor forskjell på yatzy og poker, yatzy er et terningspill og poker er et kortspill.😊😊 Tilbake til leken: Svar på spørsmålet ditt, ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri drevet med turn. Jeg har spilt poker på data, ike ordentlig poker. Men spilt ordentlig yatzy og syns det er samme spill. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2024 #5034 Del Skrevet 9. mai 2024 No1*No1 skrev (Akkurat nå): Jeg har spilt poker på data, ike ordentlig poker. Men spilt ordentlig yatzy og syns det er samme spill. 😜 Cassidy Tvillingene vet nå at poker er et pengespill, der man spiller om penger så vi synes absolutt ikke at det ligner på yatzy. Tilbake til leken: Vi har aldri vært i Sør Amerika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 9. mai 2024 #5035 Del Skrevet 9. mai 2024 Ikke jeg heller Jeg har aldri jobbet på fiskebåt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2024 #5036 Del Skrevet 9. mai 2024 Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært med i speideren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 10. mai 2024 #5037 Del Skrevet 10. mai 2024 ikke jeg heller. jeg har aldri blitt utestengt fra Wikipedia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2024 #5038 Del Skrevet 10. mai 2024 Ikke jeg heller. Jeg har aldri støttet wiki med penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai 2024 #5039 Del Skrevet 10. mai 2024 Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri tippet eller spilt andre pengespill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. mai 2024 #5040 Del Skrevet 10. mai 2024 Det har jeg Jeg har aldri gått meg vill i fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå