Jerry Lee Skrevet 29. mai 2019 #441 Del Skrevet 29. mai 2019 Må bryte sammen å tilstå at det har jeg. Jeg har aldri lagd hønsefrikassé. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 30. mai 2019 #442 Del Skrevet 30. mai 2019 Jeg har aldri spist slange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai 2019 #443 Del Skrevet 30. mai 2019 10 timer siden, Jerry Lee skrev: Jeg har aldri lagd hønsefrikassé. Har ikke det jeg heller, men spist det har jeg. Jeg har aldri laget toetasjers kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. mai 2019 #444 Del Skrevet 30. mai 2019 Det har jeg Jeg har aldri spilt på trekkspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai 2019 #445 Del Skrevet 30. mai 2019 Det har jeg. Det kom noen lyder ut av det i alle fall og jeg kaller det derfor spilling. Jeg har aldri fått til å virkelig "spille" på ei seljefløyte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 30. mai 2019 #446 Del Skrevet 30. mai 2019 Har fått lyd ut av den.. Jeg har aldri likt ertesuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai 2019 #447 Del Skrevet 30. mai 2019 Åhh...det er godt det! Jeg har aldri sagt nei til å lage ei stor gryte med god, gammeldags lapskaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 30. mai 2019 #448 Del Skrevet 30. mai 2019 Jeg har aldri spist skjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. mai 2019 #449 Del Skrevet 30. mai 2019 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh...det er godt det! Jeg har aldri sagt nei til å lage ei stor gryte med god, gammeldags lapskaus. Ikke jeg heller Jeg har aldri sett Skam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai 2019 #450 Del Skrevet 30. mai 2019 (endret) 1 time siden, Luna Llena skrev: Jeg har aldri sett Skam Ikke jeg heller. Jeg har aldri skammet meg for å ikke ha sett noe på tv som "alle de andre" har sett. Endret 30. mai 2019 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai 2019 #451 Del Skrevet 30. mai 2019 1 time siden, LiseTV skrev: Jeg har aldri spist skjell. Hei der, @LiseTV. Leken går ut på at vi først må svare på det forrige skriver har sagt at vedkommende ikke gjør og så fortelle hva slags forhold vi selv har til dette. Deretter er det vår tur til å si noe som vi IKKE har gjort/liker el.l. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 30. mai 2019 #452 Del Skrevet 30. mai 2019 2 timer siden, LiseTV skrev: Jeg har aldri spist skjell. Jeg prøvde skjell før jeg utviklet allergi mot skalldyr, og det var ikke akkurat noen kullinarisk opplevelse, så skalldyrallergien gjør meg ikke noe på det området. Værre er det med reker... 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Ikke jeg heller. Jeg har aldri skammet meg for å ikke ha sett noe på tv som "alle de andre" har sett. Skammet meg nei, heller litt stolt av å ikke se på alt det vrøvlet !!! Jeg har aldri vært på Harrytur til Sverige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai 2019 #453 Del Skrevet 30. mai 2019 Jeg har.....for selskapelighetens skyld sittet på med andre tre ganger i mitt liv. Det var kun fordi de ikke ville kjøre alene. Jeg praktiserte snillhet. Jeg har aldri hamstret store mengder kjøtt fra noe land. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 30. mai 2019 #454 Del Skrevet 30. mai 2019 Ikke jeg heller Jeg har aldri lest Jan Guillou sine bøker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 30. mai 2019 #455 Del Skrevet 30. mai 2019 Ikke jeg heller jeg har aldri vært interessert i håndarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puff Skrevet 30. mai 2019 #456 Del Skrevet 30. mai 2019 Ikke jeg heller, men jeg skulle ønske at interessen var der. Jeg har aldri likt Gin Tonic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 30. mai 2019 #457 Del Skrevet 30. mai 2019 Det har jeg jeg har aldri likt øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2019 #458 Del Skrevet 31. mai 2019 Øl er godt når det er friskt og kaldt og jeg er tørst eller middagen er varm/sterkt krydret, men jeg drikker jo ikke... Jeg har aldri sittet ved en bar og bestilt drink og vet faktisk ikke hva "ting" smaker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 31. mai 2019 #459 Del Skrevet 31. mai 2019 Det har faktisk ikke jeg heller Jeg har aldri prøvd meg på å sette opp tapet på en vagg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mai 2019 #460 Del Skrevet 31. mai 2019 Det har ikke jeg heller, men en vegg har jeg tapetsert og det gikk bra. Jeg har aldri slått ihjel et bilvrak med brekkjern el.l. (men jeg har hatt lyst til å få ut kreftene og smadre, bare for å kjenne på hvordan det er) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå