Helene Louise Skrevet fredag kl. 22:03 #6981 Skrevet fredag kl. 22:03 Haha enig, nei jeg blir nok ikke å høre på det med hensikt. Jeg har aldri likt 90's europop for det synes JEG er det værste mølet av musikk. 😂 1
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 23:18 #6982 Skrevet fredag kl. 23:18 Vi har verken elsk eller hat forhold til det Vi har aldri hatt opera som vår favorittmusikksjanger.
Hakkespett1 Skrevet i går, 15:09 #6983 Skrevet i går, 15:09 ikke jeg heller. Jeg har aldri opprettet min egen Youtube-kanal.
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #6984 Skrevet 23 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri vært innesnødde
Helene Louise Skrevet 23 timer siden #6985 Skrevet 23 timer siden Det har jeg og lagt ut en del. 😊 Jeg har aldri blitt døpt.
Helene Louise Skrevet 23 timer siden #6986 Skrevet 23 timer siden (endret) Helene Louise skrev (1 minutt siden): Det har jeg og lagt ut en del. 😊 Jeg har aldri blitt døpt. La ut samtidig. Nei det har jeg ikke heller. Jeg har aldri blitt døpt. Endret 23 timer siden av Helene Louise
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #6987 Skrevet 23 timer siden Det har vi Vi har aldri vært på en tropeøy
Helene Louise Skrevet 18 timer siden #6988 Skrevet 18 timer siden Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Asia.
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #6989 Skrevet 16 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri vært i Afrika
mon_nom Skrevet 10 timer siden #6990 Skrevet 10 timer siden Ikke jeg heller Jeg har aldri kjørt vannscooter
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #6991 Skrevet 5 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri kjørt snøscooter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå