Helene Louise Skrevet fredag kl. 22:03 #6981 Skrevet fredag kl. 22:03 Haha enig, nei jeg blir nok ikke å høre på det med hensikt. Jeg har aldri likt 90's europop for det synes JEG er det værste mølet av musikk. 😂 1
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 23:18 #6982 Skrevet fredag kl. 23:18 Vi har verken elsk eller hat forhold til det Vi har aldri hatt opera som vår favorittmusikksjanger.
Hakkespett1 Skrevet i går, 15:09 #6983 Skrevet i går, 15:09 ikke jeg heller. Jeg har aldri opprettet min egen Youtube-kanal.
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:07 #6984 Skrevet i går, 17:07 Ikke vi heller Vi har aldri vært innesnødde
Helene Louise Skrevet i går, 17:08 #6985 Skrevet i går, 17:08 Det har jeg og lagt ut en del. 😊 Jeg har aldri blitt døpt.
Helene Louise Skrevet i går, 17:09 #6986 Skrevet i går, 17:09 (endret) Helene Louise skrev (1 minutt siden): Det har jeg og lagt ut en del. 😊 Jeg har aldri blitt døpt. La ut samtidig. Nei det har jeg ikke heller. Jeg har aldri blitt døpt. Endret i går, 17:09 av Helene Louise
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:14 #6987 Skrevet i går, 17:14 Det har vi Vi har aldri vært på en tropeøy
Helene Louise Skrevet 22 timer siden #6988 Skrevet 22 timer siden Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Asia.
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #6989 Skrevet 21 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri vært i Afrika
mon_nom Skrevet 14 timer siden #6990 Skrevet 14 timer siden Ikke jeg heller Jeg har aldri kjørt vannscooter
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #6991 Skrevet 9 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri kjørt snøscooter
tånegla Skrevet 4 timer siden #6993 Skrevet 4 timer siden Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått på ski over Grønnland.
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #6994 Skrevet 3 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri stått på vannski
Hakkespett1 Skrevet 2 timer siden #6995 Skrevet 2 timer siden ikke jeg heller. jeg har aldri lagd pannekaker med fisk i.
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #6996 Skrevet 2 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri spist pølsebrød med fisk i
tånegla Skrevet 1 time siden #6997 Skrevet 1 time siden Ikke jeg heller, gjør noen det? Jeg har aldri vært i Ouagadougou..... Men dit vil jeg en gang.
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #6998 Skrevet 1 time siden Ikke vi heller Vi har aldri spist hamburgerbrød med sild i
tånegla Skrevet 1 time siden #6999 Skrevet 1 time siden Nei bare nei! Jeg har aldri badet i sjøen på vinteren.
Strigiformes Skrevet 1 time siden #7000 Skrevet 1 time siden tånegla skrev (Akkurat nå): Nei bare nei! Jeg har aldri badet i sjøen på vinteren. Ikke jeg heller. Jeg har aldri sovnet under en konsert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå