Hakkespett1 Skrevet 2. oktober #6881 Skrevet 2. oktober ikke jeg heller. jeg har aldri tenkt å melde meg på "jakten på kjærligheten" på tv!!
jukkapalme Skrevet 2. oktober #6882 Skrevet 2. oktober Ikke jeg heller, grøss og gru! jeg har aldri meldt meg på farmen
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #6885 Skrevet 2. oktober Det liker vi Vi har aldri likt lutefisk noe særlig
Helene Louise Skrevet 3. oktober #6886 Skrevet 3. oktober Jeg elsker lutefisk! Jeg har aldri likt pepsi max noe særlig mye.
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober #6887 Skrevet 3. oktober Den er ok innimellom - iskald. Jeg har aldri vært henfallen til menighetssamlinger.
Boetica Skrevet 3. oktober #6888 Skrevet 3. oktober Jeg er selvskreven på kirkekaffen….NEIDA 😁 Jeg har aldri løpt naken i regnet. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober #6889 Skrevet 3. oktober Ikke vi heller Vi har aldri løpt nakne i snøen
Hakkespett1 Skrevet 3. oktober #6890 Skrevet 3. oktober ikke jeg heller jeg har aldri opprettet min egen podcast.
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober #6891 Skrevet 3. oktober Ikke vi heller Vi har aldri vært noe flinke til å gå på skøyter
mia83 Skrevet 3. oktober #6892 Skrevet 3. oktober Jeg synes det er veldig gøy og kan ta noen piruetter, men flink vil jeg ikke si at jeg er. Jeg har aldri likt sennep
Strigiformes Skrevet 3. oktober #6893 Skrevet 3. oktober mia83 skrev (14 minutter siden): Jeg synes det er veldig gøy og kan ta noen piruetter, men flink vil jeg ikke si at jeg er. Jeg har aldri likt sennep Det gjør jeg Jeg har aldri kjørt racerbil
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober #6895 Skrevet 3. oktober Ikke vi heller Vi har aldri vært om bord i en luftballong
Helene Louise Skrevet 4. oktober #6896 Skrevet 4. oktober Ikke jeg heller. (men det er den store drømmen min!) Jeg har aldri flydd i flyvedress.
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #6897 Skrevet 4. oktober Ikke vi heller Vi har aldri vært om bord i en ubåt
mia83 Skrevet 4. oktober #6898 Skrevet 4. oktober Ikke jeg heller Jeg har aldri vært særlig glad i alkohol
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober #6899 Skrevet 4. oktober Ikke vi heller, for vi er 100% avholds begge to Vi har aldri vært om bord på et tankskip
mia83 Skrevet 4. oktober #6900 Skrevet 4. oktober Ikke jeg heller Jeg har aldri rappellert ned en bergvegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå