Helene Louise Skrevet 26. september #6861 Skrevet 26. september Det har jeg (hvis du mener alt i fra bokklubber til fritidsaktiviteter?) Jeg har aldri mikset min egen drink.
Ciaran og Ciara Skrevet 26. september #6862 Skrevet 26. september Ikke vi heller Vi har aldri vært i Syden
Helene Louise Skrevet 26. september #6863 Skrevet 26. september Ikke jeg heller 🥹. Jeg har aldri villet dra til Tyrkia.
Ciaran og Ciara Skrevet 27. september #6864 Skrevet 27. september Ikke vi heller Vi har aldri vært i verken USA eller Canada
Helene Louise Skrevet 27. september #6865 Skrevet 27. september (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Danmark. Endret 27. september av Helene Louise
Ciaran og Ciara Skrevet 27. september #6867 Skrevet 27. september Ikke vi heller Vi har aldri kastet diskos
Hoppetaujenta Skrevet 29. september #6868 Skrevet 29. september Ikke jeg heller. Jeg har aldri sagt nei til et godt måltid hvis jeg var sulten.
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september #6869 Skrevet 29. september Ikke vi heller Vi har aldri tenkt å bli politikere
mia83 Skrevet 29. september #6870 Skrevet 29. september Ikke jeg heller Jeg har aldri likt godt modnede oster
jukkapalme Skrevet 29. september #6871 Skrevet 29. september Ikke jeg heller jeg har aldri likt noen form for sauekjøtt
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september #6872 Skrevet 29. september Det liker vi Vi har aldri likt rosenkål uansett hvordan det har vært tilberedt
Hakkespett1 Skrevet 30. september #6873 Skrevet 30. september jeg har ikke noe imot rosenkål. jeg har ikke vært i Hong Kong.
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september #6874 Skrevet 30. september (endret) Ikke vi heller Vi har aldri vært på Taiwan Endret 30. september av Ciaran og Ciara
Helene Louise Skrevet 1. oktober #6875 Skrevet 1. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Tokyo.
Helene Louise Skrevet 2. oktober #6877 Skrevet 2. oktober (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Thailand. Endret 2. oktober av Helene Louise
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #6878 Skrevet 2. oktober Ikke vi heller Vi har aldri vært på Filipinene
Hakkespett1 Skrevet 2. oktober #6879 Skrevet 2. oktober ikke jeg heller. jeg har aldri forårsaket en pipebrann!
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober #6880 Skrevet 2. oktober Ikke vi heller heldigvis Vi har aldri vært glade i å gå på ski
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå