Ciaran og Ciara Skrevet 27. august #6801 Skrevet 27. august Ikke vi heller Vi har aldri bodd på et høyfjellshotell
Helene Louise Skrevet 29. august #6802 Skrevet 29. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i London.
Disney Adult Skrevet 30. august #6804 Skrevet 30. august Det har jeg (Disney Adult måtte jo til Disneyland). Jeg har aldri likt å fiske.
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august #6805 Skrevet 30. august Vi elsker å fiske Vi har aldri vært i Roma
Ciaran og Ciara Skrevet 1. september #6807 Skrevet 1. september Ikke vi heller Vi har aldri vært i Athen
Hakkespett1 Skrevet 3. september #6808 Skrevet 3. september ikke jeg heller. Jeg har aldri opprettet en trolle-tråd på Reddit. 😀
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #6809 Skrevet 3. september Ikke vi heller Vi har aldri vært i en ørken
Hakkespett1 Skrevet 3. september #6810 Skrevet 3. september ikke jeg heller jeg har aldri vunnet to millioner på Flax-lodd.
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #6811 Skrevet 3. september Ikke vi heller Vi har aldri spilt nettpoker
Helene Louise Skrevet 12. september #6812 Skrevet 12. september (endret) Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett tre filmer etter hverandre (tells ikke med filmer på julaften og lignende sånn som det). Endret 12. september av Helene Louise
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september #6813 Skrevet 12. september Ikke vi heller Vi har aldri deltatt i radiobingo
Hakkespett1 Skrevet 15. september #6814 Skrevet 15. september ikke jeg heller. Jeg har aldri vunnet noen store summer på Flax-lodd.
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #6815 Skrevet 15. september Ikke vi heller Vi har aldri spilt på Lotto eller Vikinglotto
Hakkespett1 Skrevet 15. september #6816 Skrevet 15. september ikke jeg heller Jeg har aldri vært statist i en film.
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #6817 Skrevet 15. september Ikke vi heller Vi har aldri vært interesserte i tipping og pengespill
Hakkespett1 Skrevet 16. september #6818 Skrevet 16. september ikke jeg heller. Jeg har aldri lagt ut videoer på Youtube.
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september #6819 Skrevet 16. september Ikke vi heller Vi har aldri tenkt å starte vår egen YouTube kanal
Hakkespett1 Skrevet 17. september #6820 Skrevet 17. september ikke jeg heller. Jeg har aldri likt smaken av klippfisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå