Hoppetaujenta Skrevet 17. juli #6542 Skrevet 17. juli Ikke jeg heller. Jeg har aldri sjekket opp transer i natten...
jukkapalme Skrevet 17. juli #6543 Skrevet 17. juli Ikke jeg heller jeg har aldri syklet tour de france
Hoppetaujenta Skrevet 17. juli #6544 Skrevet 17. juli Ikke jeg heller. Jeg har aldri heiet på et sykkelfelt som raser forbi...
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juli #6545 Skrevet 17. juli Ikke vi heller Vi har aldri holdt en tale foran mange mennesker
jukkapalme Skrevet 17. juli #6546 Skrevet 17. juli Ikke jeg heller jeg har aldri hatt sommerjobb som jordbærplukker
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juli #6547 Skrevet 17. juli Ikke vi heller Vi har aldri vært på et cruiseskip
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juli #6549 Skrevet 17. juli Ikke vi heller Vi har aldri buet på folk som har holdt en 17.maitale
Nadya Skrevet 17. juli #6550 Skrevet 17. juli Ikke jeg heller Jeg har aldri savnet sjokoladen Lohengrin.
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juli #6551 Skrevet 17. juli Ikke vi heller Vi har aldri fulgt med på noen såpeserier på tv
jukkapalme Skrevet 17. juli #6552 Skrevet 17. juli Det har jeg jeg har aldri fulgt med på paradise og sånt
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juli #6553 Skrevet 17. juli Ikke vi heller Vi har aldri likt å se på sport i flere timer på rad
Nadya Skrevet 18. juli #6554 Skrevet 18. juli Jeg har sett finalespill i fotball-VM som har drøyd til rundt to timer. Jeg har aldri sett en rørlegger med rørleggersprekk.
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juli #6555 Skrevet 18. juli Ikke vi heller Vi har aldri drevet med idrett
jukkapalme Skrevet 18. juli #6556 Skrevet 18. juli Det har jeg jeg har aldri gått på hendene til butikken
Nadya Skrevet 18. juli #6557 Skrevet 18. juli Ikke jeg heller Jeg har aldri prøvd å kjøpe angrepille på apoteket kun ved hjelp av miming.
jukkapalme Skrevet 18. juli #6558 Skrevet 18. juli Ikke jeg heller jeg har aldri gitt eple til frøken da jeg gikk på skolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå