fugl fønix Skrevet 27. juni #6461 Skrevet 27. juni Ciaran og Ciara skrev (44 minutter siden): Ikke vi heller, men vi ser bare en firkant vi. Vi har aldri vært om bord i et sjøfly Hehe😂, ok det var rart, på min telefon kommer emojien opp, mann med bart og briller med blått glass og sort infatning. 1
fugl fønix Skrevet 27. juni #6462 Skrevet 27. juni fugl fønix skrev (1 minutt siden): Hehe😂, ok det var rart, på min telefon kommer emojien opp, mann med bart og briller med blått glass og sort infatning. Men nå da kommer det fortsatt en firkant opp nå ? : 🥸
fugl fønix Skrevet 27. juni #6463 Skrevet 27. juni Nå prøver jeg med en annen emoji, fortsatt firkant på deres skjerm ? : 🤥 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni #6464 Skrevet 27. juni Nå ser vi en emoji med Pinocchio nese Vi har aldri vært om bord i en u-båt 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni #6468 Skrevet 27. juni Ikke vi heller Vi har aldri holdt en blekksprut
Nadya Skrevet 28. juni #6469 Skrevet 28. juni Ikke jeg heller Jeg har aldri frivillig knasket over en veldig sterk chili
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juni #6470 Skrevet 28. juni Det har vi.🌶️🌶️🔥🔥 Vi har aldri balansert på en line 1
fugl fønix Skrevet 28. juni #6471 Skrevet 28. juni Ikke jeg heller Jeg har aldri spist en hel, rå hvitløk på en gang.
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juni #6472 Skrevet 28. juni Ikke vi heller Vi har aldri drukket fra ketchupflasker eller fra sennepsflasker 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juni #6474 Skrevet 28. juni Ikke vi heller Vi har aldri vært i København 1
fugl fønix Skrevet 29. juni #6475 Skrevet 29. juni Det har jeg, kuul by og kule folk,elsker København! 🥰 Har du vært I London før ?
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juni #6476 Skrevet 29. juni Vi har ikke vært i London ennå Har du vært i Dublin??
fugl fønix Skrevet 29. juni #6479 Skrevet 29. juni Gjør ikke det akkurat nå. Jeg har aldri sett en månefisk IRL.
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juni #6480 Skrevet 29. juni Det har heller ikke vi Vi har aldri møtt en moskus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå