jukkapalme Skrevet lørdag kl 22:27 #6301 Del Skrevet lørdag kl 22:27 Ikke jeg heller jeg har aldri møtt på «lille Marius» i en skummel bakgate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 23:27 #6302 Del Skrevet lørdag kl 23:27 Ikke vi heller Vi har aldri møtt Kronprinsen eller Kronprinsessen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet søndag kl 21:52 #6303 Del Skrevet søndag kl 21:52 Ikke jeg heller Jeg har aldri sett moskus, jakokse eller bison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 21:56 #6304 Del Skrevet søndag kl 21:56 Ikke vi heller Vi har aldri sett en blåhval Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet søndag kl 22:12 #6305 Del Skrevet søndag kl 22:12 ikke jeg heller Jeg har aldri vært på muskussafari, hvalsafari eller elgsafari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 23:27 #6306 Del Skrevet søndag kl 23:27 Ikke vi heller Vi har aldri vært på ørkensafari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet mandag kl 20:47 #6307 Del Skrevet mandag kl 20:47 Ikke jeg heller Jeg har aldri strikket en hel genser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 20:56 #6308 Del Skrevet mandag kl 20:56 Ikke vi heller Vi har aldri malt et stort veggmaleri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 08:42 #6309 Del Skrevet tirsdag kl 08:42 Ikke jeg heller...bare mindte til å henge på veggen, men det gjelder vel ikke... Jeg har aldri stått på vannski i fart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet tirsdag kl 11:38 #6310 Del Skrevet tirsdag kl 11:38 Ikke jeg heller Jeg har aldri spist krabbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 12:10 #6311 Del Skrevet tirsdag kl 12:10 Det har vi Vi har aldri spist blekksprut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet tirsdag kl 23:31 #6312 Del Skrevet tirsdag kl 23:31 Det har jeg Jeg har aldri tenkt «stakkar» om en akkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 23:34 #6313 Del Skrevet tirsdag kl 23:34 Ikke vi heller Vi har aldri vært om bord på et cruiseskip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet onsdag kl 00:03 #6314 Del Skrevet onsdag kl 00:03 Jeg har vært ombord i et av skipene som cruiser langs norskekysten. Jeg har aldri fisket i saltvann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 00:08 #6315 Del Skrevet onsdag kl 00:08 Det har vi Vi har aldri drevet med fjellklatring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet onsdag kl 21:33 #6316 Del Skrevet onsdag kl 21:33 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hoppet i fallskjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 21:55 #6317 Del Skrevet onsdag kl 21:55 Ikke vi heller Vi har aldri svevet i luftballong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 3 timer siden #6318 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Nei, dessverre Jeg har aldri mobbet noen på skolen Endret 3 timer siden av Nadya 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #6319 Del Skrevet 3 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri likt vinteren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 2 timer siden #6320 Del Skrevet 2 timer siden Jeg elsker vinteren hvis det er skikkelig kald, fin vinter Jeg har aldri likt listepop-musikk (med unntak av en og annen sang) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå