Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 07:11 #6281 Del Skrevet lørdag kl 07:11 Ikke jeg heller Jeg har aldri hatt en hel vegg dekket med landskapsfototapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 12:45 #6282 Del Skrevet lørdag kl 12:45 Ikke vi heller Vi har aldri blitt intervjuet verken på tv eller på radio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 21:15 #6283 Del Skrevet lørdag kl 21:15 Ikke jeg heller Jeg har aldri smakt den berømte Dubaisjokoladen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 21:38 #6284 Del Skrevet lørdag kl 21:38 Ikke vi heller Vi har aldri tenkt å spise den dyreste desserten som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet lørdag kl 21:40 #6285 Del Skrevet lørdag kl 21:40 Ikke jeg heller. Jeg har aldri danset med en kalkun . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 21:46 #6286 Del Skrevet lørdag kl 21:46 Ikke vi heller Vi har aldri hisset på oss en tiur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet lørdag kl 21:49 #6287 Del Skrevet lørdag kl 21:49 Ups det har jeg.... Jeg har aldri likt grevlinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 21:53 #6288 Del Skrevet lørdag kl 21:53 Vi synes at grevlinger er flotte dyr Vi har aldri hatt muldvarper i hagen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet lørdag kl 21:57 #6289 Del Skrevet lørdag kl 21:57 Det har ikke jeg heller . Jeg har aldri klappet en piggsvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 22:00 #6290 Del Skrevet lørdag kl 22:00 Ikke vi heller Vi har aldri klappet et ekorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry H. Skrevet 7 timer siden #6291 Del Skrevet 7 timer siden Det har faktisk jeg! Jeg har aldri skulket jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #6292 Del Skrevet 7 timer siden Ikke vi heller siden vi aldri har hatt en jobb. Vi har aldri klappet en rev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå