Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #6201 Del Skrevet 5. januar Det er vi også Vi har aldri drevet med fjellklatring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 6. januar #6202 Del Skrevet 6. januar Jio ja, har smakt på det JJeg har aldri hummmm.... Nei nå har jeg gjort alt. Jeg har aldri vært protestant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #6203 Del Skrevet 6. januar Ikke vi heller Vi har aldri tenkt å bli noe annet enn ateister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 6. januar #6204 Del Skrevet 6. januar Det har jeg! Jeg har aldri fornektet min barnetru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #6205 Del Skrevet 7. januar Det har vi Vi har aldri vært religiøse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #6206 Del Skrevet 7. januar Ciaran og Ciara skrev (33 minutter siden): Vi har aldri vært religiøse Jeg har nok snust på litt innen det feltet noen ganger... Jeg har aldri tenkt at jeg skulle bli prest noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #6207 Del Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg har nok snust på litt innen det feltet noen ganger... Jeg har aldri tenkt at jeg skulle bli prest noen gang. Ikke vi heller Vi har aldri tenkt tanken på å bli kjendiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #6208 Del Skrevet 7. januar Å fyssameg! Ikke jeg heller! Jeg har aldri tenkt at jeg skulle kjøpe meg et par skøyter og bli kunstløper... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #6209 Del Skrevet 7. januar Ikke vi heller Vi har aldri tenkt å kjøpe oss ski og staver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #6210 Del Skrevet 7. januar Ikke vi heller Vi har aldri tenkt å kjøpe oss skøyter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 7. januar #6211 Del Skrevet 7. januar Ryddet for spam. _popcorn_, adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. januar #6212 Del Skrevet 7. januar Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Ikke vi heller Vi har aldri tenkt å kjøpe oss skøyter Ikke jeg heller Jeg har aldri likt spam i tråder _popcorn_ skrev (7 timer siden): Ryddet for spam. _popcorn_, adm Hvem er det som driver og spammer sånn? Kan dere ikke utestenge vedkommende? Har jo vart i flere dager nå, må være irriterende og slitsomt for dere også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 7. januar #6213 Del Skrevet 7. januar jukkapalme skrev (34 minutter siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri likt spam i tråder Hvem er det som driver og spammer sånn? Kan dere ikke utestenge vedkommende? Har jo vart i flere dager nå, må være irriterende og slitsomt for dere også.. det legges ut ting som ikke har noe med tråden å gjøre. Jeg tror det er det de kaller spam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. januar #6214 Del Skrevet 7. januar Boetica skrev (Akkurat nå): det legges ut ting som ikke har noe med tråden å gjøre. Jeg tror det er det de kaller spam. Ja, det stemmer, men lurer på hvem som driver og spammer sånn på sosial prat og hva slags glede den personen har av det. Kan de ikke bare utestenge personen. Skal ofte mindre til enn gjentatt spam å bli utestengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #6215 Del Skrevet 7. januar jukkapalme skrev (3 timer siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri likt spam i tråder Hvem er det som driver og spammer sånn? Kan dere ikke utestenge vedkommende? Har jo vart i flere dager nå, må være irriterende og slitsomt for dere også.. Vi har heller aldri likt spam i tråder Drikker du kaffe nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 8. januar #6216 Del Skrevet 8. januar Blir vrl snart en kopp eller to🤗 Jeg har aldri angret på en kopp kaffe med en venn. Har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #6217 Del Skrevet 8. januar Det har vi aldri angret på Har du spist en god middag i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 8. januar #6218 Del Skrevet 8. januar Jeg har spist god middag i dag ja 😊. Jeg har aldri prøvd snus . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. januar #6219 Del Skrevet 8. januar Ikke jeg heller jeg har aldri prøvd å røyke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stabbursmusa Skrevet 8. januar #6220 Del Skrevet 8. januar Det har jeg, men slutta for flere år siden. Jeg har aldri vært på Nordkapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå