Nadya Skrevet 24. desember 2024 #6161 Del Skrevet 24. desember 2024 Det har jeg Jeg har aldri sklidd på et bananskall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2024 #6162 Del Skrevet 24. desember 2024 Ikke vi heller heldigvis. Vi har aldri satt oss på en kaktus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2024 #6163 Del Skrevet 24. desember 2024 Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt en instakonto...hvor jeg har lagt ut bilder av meg og mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. desember 2024 #6164 Del Skrevet 24. desember 2024 Ikke vi heller. Vi har aldri likt å bli fotograferte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. desember 2024 #6165 Del Skrevet 26. desember 2024 Ikke jeg heller. Jeg har, helt ærlig, aldri i voksen alder hatt det så bra som det jeg har nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. desember 2024 #6166 Del Skrevet 26. desember 2024 Ikke vi heller Vi har aldri likt å synge foran publikum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. januar #6167 Del Skrevet 1. januar Ikke jeg heller jeg har aldri likt pinnekjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #6168 Del Skrevet 1. januar Vi elsker pinnekjøtt Vi har aldri likt lutefisk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. januar #6169 Del Skrevet 1. januar Har aldri smakt det Jeg har aldri spist et helt brød på en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #6170 Del Skrevet 1. januar Det har vi. Vi har aldri kunnet fordra rosenkål 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. januar #6171 Del Skrevet 1. januar Ikke jeg heller jeg har aldri bannet i kirken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. januar #6172 Del Skrevet 1. januar Ikke vi heller Vi har aldri kastet bowlingkuler inni et glassmagasin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 3. januar #6173 Del Skrevet 3. januar Ikke jeg heller Har aldri latt en bråkete maskin gå fordi meg på gata uten at jeg prompet, hvis jeg virkelig måtte prompe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. januar #6174 Del Skrevet 3. januar Ikke vi heller Vi har aldri vært om bord i et sjøfly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 3. januar #6175 Del Skrevet 3. januar Ikke jeg heller Jeg har aldri frivillig oppsøkt grusomme bilder fra krigen i Ukraina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. januar #6176 Del Skrevet 3. januar Ikke vi heller Vi har aldri gått oss vill på fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 3. januar #6177 Del Skrevet 3. januar Det har jeg. Det er kjempelett. Jeg har aldri hatt en kjønnssykdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. januar #6178 Del Skrevet 3. januar Ikke vi heller Vi har aldri måttet bli reddet ned fra fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 3. januar #6179 Del Skrevet 3. januar Ned har jeg! Tidligst i 2024. Måtte komme opp en nabo med tau, satt fast på ei berghylle, og var tom for mot Jeg har aldri prøvd LSD (men har veldig lyst etter å ha lest Arne Næss sr. sin tripp på fjellet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. januar #6180 Del Skrevet 3. januar Det har ikke vi Vi har aldri gått oss vill i tåken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå